Ostatnio na blogach króluje kolor niebieski. Postanowiłam też pomalować paznokcie na niebiesko, chociaż specjalnie nie przepadam za tym kolo...

Rimmel 60seconds #840 Blue Eyed Girl

By | 4/12/2013 24 comments
Ostatnio na blogach króluje kolor niebieski. Postanowiłam też pomalować paznokcie na niebiesko, chociaż specjalnie nie przepadam za tym kolorem. W swojej kolekcji lakierów posiadam aż dwa w tym kolorze:) Blue Eyed Girl od Rimmel'a jest jednym, który mi się naprawdę podoba.


Kolor głęboki niebieski, jak niebo w ładny słoneczny dzień. Konsystencja kremowa, bardzo łatwo się aplikuje, nie tworzy smug. Już jedna warstwa wystarczy do uzyskania zadowalającego krycia, ale mimo wszystko sugeruje dwie. 



Pędzelek szeroki półokrągły na końcu, świetnie dopasowuje się do skórek. Lakier bardzo szybko schnie i ma piękny połysk. Nie wymaga użycia żadnych topów.






I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam 
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

24 komentarze:

  1. masz piękny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolor ale jakoś nie przepadam za tą marką

    OdpowiedzUsuń
  3. niebieski to ciężki kolor ale ten jest ladny

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tą serię lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja uwielbiam takie kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam o tym lakierze zupełnie inne zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor :) Ja uwielbiam niebieski kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne paznokcie ! Nie wiem czy to pisałam, czy nie ale będę to powtarzać :) Kolor też świetny, ja mam ten bardziej podchodzący w zieleń, strasznie się zmywa.. smerfowe palce mam później ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sky High też go mam. Nauczyłam się zmywać tak, że nic mi nie brudzi:) GR ma bardzo podobny kolor i nie brudzący :)

      Usuń
  9. kolor jest świetny i ma piękny finish! super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor bardzo ładny :)Ja posiadam jeden kolor z tej serii i chyba się na więcej nie skuszę. Taki jeden egzemplarz, a zraził mnie do wszystkich kolorów :( Mowa tutaj o numerze 825 SKY HIGH. Przepięknie się nakładał, świetnie nosił, ale jego zmywanie to jakaś porażka. Miałam całe dłonie ubrudzone. Szorowałam je pumeksem, bo zmywacz tego zmyć nie chciał. Nigdy więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pierwszy raz ten zmywałam miałam to samo. Jednak teraz nauczyłam się zmywać bez brudzenia skórek. 825 przy tym to mało jeszcze brudził, jak odbarwi skórę to koniec.

      Usuń
  11. Piękny kolor :) Wygląda super !
    Szkoda, że w mojej kolekcji brak Rimmela ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wygląda, jak się błyszczy!!!
    To prawda, teraz blogi królują w niebieskościach na paznokciach, a ja wciąż nie lubię ich u siebie, choć na zdjęciach podobają mi się szalenie.

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękny kolor, faktycznie tak ślicznie się błyszczy!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dokładnie...wszędzie jest ostatnio niebieski;) Wogóle jak jestem w drogerii to oczy biegną mi za tymi niebieskimi perełkami;)
    Paznokcie jak zwykle świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny kolorek, a nawet bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny, zresztą jak większość lakierów tej firmy :) Również mega fanką niebieskiego nie jestem, za to mój narzeczony uwielbia, więc dla niego czasem warto zmalować coś tym kolorkiem^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor lakieru i śliczne paznokcie:))

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*