Na kolejny tydzień wyzwania trzeba było przygotować ombre. Nie potrafię zbytnio robić tego zdobienia. Zazwyczaj robię brokatowe gradienty, ...

Ombre

By | 3/12/2013 20 comments
Na kolejny tydzień wyzwania trzeba było przygotować ombre. Nie potrafię zbytnio robić tego zdobienia. Zazwyczaj robię brokatowe gradienty, ale trzeba próbować rzeczy nowych. Wyszło inaczej niż to sobie wyobraziłam w mojej głowie. Tam było mniej niebieskie, ale jestem bardzo zadowolona z efektu. Chyba nawet częściej zacznę je robić:)






I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

20 komentarzy:

  1. Fantastycznie Ci wyszły:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym, aby moje cieniowania wyglądały chociaż troszkę podobnie do Twojego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt powalający :) chyba odgapię kiedyś kolorystykę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dzięki twojemu wyzwaniu, gdyby nie ono na pewno nie robiła bym ombre. Dzięki

      Usuń
  4. ślicznie!
    kolory są super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnych kolorów uzyłaś do cieniowania :) podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo kombinowałam jakich kolorów użyć żeby do siebie pasowały.

      Usuń
  6. Bardzo ładnie Ci to wyszło:) a kolorki świetnie dobrane:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne cieniowanie! strasznie to uroczo wygląda i bardzo wiosennie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Takie radosne żeby przywołać wiosnę. Aż Mi się zrymowało ;p

      Usuń
  8. widzę lakier z mojej ulubionej serii sally hansen salon complete manicure :P
    obserwuję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo polubiłam tą serię, świetne przybrudzone kolory mają.

      Usuń
  9. moje ulubione zdobienie :D
    pięknie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*