Kwiaty na paznokciach ostatnio często u mnie królują. Co się jednak dziwić skoro mam taki wielki wybór. Tym razem postawiłam na Maki. Uwiel...

Kwiat Maku na paznokciach

By | 5/25/2018 4 comments

Kwiaty na paznokciach ostatnio często u mnie królują. Co się jednak dziwić skoro mam taki wielki wybór. Tym razem postawiłam na Maki. Uwielbiam je i bardzo żałuję, że tak rzadko ostatnio je widuję. Nie wiem, jak byłam mała rosły wszędzie, a teraz jakoś widzę jedynie pojedyncze sztuki. Szkoda, bo naprawdę bardzo lubię te kwiaty.



Ściągnęłam żele i skróciłam paznokcie. Nie jakoś drastycznie, bo moje naprawdę fajnie urosły pod żelami, ale jednak są krótsze. Na tyle krótkie, że pasują na nie naklejki. Zapomniałam o naklejkach na paznokcie i bardzo dawno ich nie używałam. Uznałam wiec, że zmiana długości to świetna okazja żeby jakiś użyć. Padło na wspomniane wcześniej maki, które zakupiłam bardzo dawno temu na Aliexpress za jakieś 15gr.  Jako kontrast do białych do białych paznokci w maki użyłam granatowego koloru. Myślę, że całkiem fajnie to razem się komponuje.




Neess by Cleo Granat a cappella to ciemny niebieski z nutami szarego. Taki stonowany granat, który bardzo przypadł mi do gustu. Zaskoczyło mnie też jego krycie, które nawet przy jednej warstwie dawało radę. Widowo jednak standardowo dałam i tak 2 cienkie warstwy, tak dla pewności:)
Neess bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło nową jakością lakierów, bo wcześniej używałam ich lakierów hybrydowych i nie byłam specjalnie zadowolona. Największym plusem jest zmiana pędzelka z okrągłego na plaski, którym znacznie wygodniej się maluje. Co prawda jakiegoś wielkiego porównania nie mam, ale sama konsystencja też uległa zmianie. Przynajmniej kolor 'Grejpfrutowa Fantazja' był znacznie rzadszy, a jego pigmentacja dużo gorsza.



Jak Wam się podoba?


Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Mam oba produkty i mi się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Mi też, ale zazwyczaj na naklejki mam za długie paznokcie:)
      Co do Neess to ten lakier co wcześniej miałam był taki sobie, dużo gorszy niż ten teraz.

      Usuń
  2. Piękne połączenie! Osobiście bardzo lubię naklejki wodne, są świetne do ozdobienia paznokci na szybko ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*