Pastelowy róż i biało-czarne kreseczki, bo w prostocie siła. Ostatnimi czasy bardzo spodobały mi się zdobienia, które nie wymagają zbyt...

NeoNail Pretty Jealous

By | 5/22/2018 10 comments

Pastelowy róż i biało-czarne kreseczki, bo w prostocie siła.


Ostatnimi czasy bardzo spodobały mi się zdobienia, które nie wymagają zbyt dużych umiejętności, a ich wykonanie zajmuje mało czasu. Ostatnio prezentowałam geometryczne zdobienie, a dziś to proste kreseczki.

NeoNail Pretty Jealous to piękny pastelowy zgaszony róż, który nawet solo będzie ładnie prezentował się na naszych paznokciach.





Jak Wam się podoba takie banalnie proste zdobienie?


Nowszy post Starszy post Strona główna

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo uniwersalny. Widoczny, ale i fanką nude powinien się spodobać.

      Usuń
  2. Cudowne paznokcie, nigdy w życiu nie miałam takiej długości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie hybrydy, bazy wzmacniające czy żele to nie było by szans żebym takie miała w pracy. Jeden dzień i by mi wszystkie się pomagały.

      Usuń
  3. Wow, też takie muszę sobie zrobić! Niby takie proste, ale jakie oryginalne! :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*