Kolejny szał pyłkowy od Indigo czyli Smoke Powder. Tworzymy przy ich użyciu efekt dymu na paznokciach, który w krótkim czasie opanował inte...

Indigo Smoke Powder- Swatches

By | 5/11/2018 12 comments
Kolejny szał pyłkowy od Indigo czyli Smoke Powder. Tworzymy przy ich użyciu efekt dymu na paznokciach, który w krótkim czasie opanował internet.



Kolekcja Smoke Powder liczy 10odcieni (przynajmniej tyle widnieje na plakacie) jednak dostępnych w sprzedażny jest 6. Nie planowałam kupować wszystkich kolorów, ale wyszło jak zwykle i widząc je na żywo nie byłam w stanie z któregoś zrezygnować.
Tak na żywo, w końcu w moim mieście otworzyli sklep Indigo!

Indigo Smoke Powder Mandarina

Indigo Smoke Powder Ultragreen

Indigo Smoke Powder Brutal Pink

Indigo Smoke Powder Yellowmania

Indigo Smoke Powder Baby Blue

Indigo Smoke Powder Havana Red


Ostatnie pyłki, które tak bardzo mi się spodobały to Efekt Syrenki Neon. Teraz jednak nie wiem sama, które z nich bardziej wolę.



Oczywiście kolory można ze sobą mieszać i wtedy efekt jest jeszcze lepszy. Niedługo pokażę jak prezentują się na paznokciach, a tymczasem moje pierwsze zabawy z mieszaniem kolorów :)



Jak Wam się podobają? 


Nowszy post Starszy post Strona główna

12 komentarzy:

  1. OMG jak kolorowy dym w panzokciu *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super nie? Jestem zachwycona, zwłaszcza że tak prosto i szybko się robi.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Genialne są! Chce jeszcze dokupić fiolet jak już będzie w sprzedaży, bo ewidentnie go tu brakuje.

      Usuń
  3. Wow, świetnie to wygląda. Nie spodziewałam się że aż tak mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mialam to samo dopiero jak zobaczyłam efekt na żywo to się przekonałam.

      Usuń
  4. Świetna rzecz, szkoda, że tylko do hybryd. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie była bym tego taka pewna. Na blogu lakoernia-paulinki pokazywała ona jak używać pyłków na zwykłe lakiery więc i na te jest jakiś sposób 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda, wrzucałam nawet taki film na yt :D
      Twoje zdobienia są piękne! Bardzo lubię ten efekt :)

      Usuń
  6. Mam takie pyłki i jeszcze nie zrobiłam żadnego zdobienia z ich użyciem :(

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*