Smoke Nails czyli neonowe dymki na paznokciach.  Hit czy Kit? Pokazywałam Wam efekty Smoke Powder   na wzornikach, teraz przyszła p...

Smoke Nails

By | 5/15/2018 8 comments

Smoke Nails czyli neonowe dymki na paznokciach. 

Hit czy Kit?



Pokazywałam Wam efekty Smoke Powder  na wzornikach, teraz przyszła pora na paznokcie. Uznałam, że wszystkie paznokcie w dymki to za dużo i ograniczyłam się do dwóch paznokci. Towarzyszą im jednak neony, więc całe zdobienie w sumie bardziej przykuwa wzrok. Zwłaszcza, że postanowiłam pomalować paznokcie na każdej ręce innym kolorem.
Zabawne jest to, że gdy skończyłem malować uświadomiłam sobie, że mam spódnicę w pasujących kolorach. Ta sama spódnicę w dwóch wariantach kolorystycznych, gdzie jeden pasuje do ręki prawej, a drugi do lewej. Sami zresztą zobaczcie.




Na prawej ręce paznokcie pomalowałam niezwykle energetyczną Indigo Vitamin C. Uwielbiam ten kolor i nie raz już go miałam na paznokciach. Sięgam po niego zazwyczaj latem, bo idealnie pasuje do słoneczka.


Na lewej ręce użyłem natomiast nieco zapomnianego przeze mnie koloru z La Femme Peel Off Gel 12. Jest to lakier typu peel off jednak, nigdy nie używałem go zgodnie z zastosowaniem i nie dokupiłam dedykowanej bazy i typu. Teraz w sumie testuje Peel Off Base Neess, która powinna z każdej hybrydy robić taką do ściągnięcia.


Czarny lakier to Semilac Black Diamond, a pyłki to oczywiście Smoke Power od Indigo :)

I jak Wam się podoba takie neonowe mani?


Nowszy post Starszy post Strona główna

8 komentarzy:

  1. świetnie ci wyszło, bardzo podoba mi się połączenie pomarańczu z miętowym i w miętowej spódnicy jestem zakochana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam w sumie zaskoczona jak fajnie do siebie pasują te kolory. Spódnica jest super na upalne dni polecam :)

      Usuń
  2. Kurczę! Super wyglądają te dymki. Dla mnie to jak najbardziej hit! Choć sama jeszcze nie próbowałam malować w ten sposób paznokci - aż wstyd się przyznać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dosyć późno się za nie zabrałam. Czekam więc na twoja wersję.

      Usuń
  3. Zabawne, że tak zmalowałaś zdobienie, że pasuje Ci do dwóch, totalnie różnych spódnic jednocześnie :D Bardzo ładnie wyszły Ci te dymki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero jak skończyłam oswieciło mnie, że mam takie spospódnicę😁

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*