Proste geometryczne manicure, które skradło moje serce. Widziałam je w wielu odsłonach i postanowiłam również takie zmalować zwłaszcza, że ...

Triangle Nails

By | 5/04/2018 10 comments

Proste geometryczne manicure, które skradło moje serce. Widziałam je w wielu odsłonach i postanowiłam również takie zmalować zwłaszcza, że jest banalnie proste. 


Na paznokciach mam lakier z najnowszej kolekcji NeoNail Pastel Romance. Cała kolekcja liczy 6 pastelowych odcieni inspirowanych kwiatami.

Mood for Love to lakier w kolorze brzoskwiniowo-różowym i to właśnie on trafił na moje paznokcie. Trójkąty zostały zmalowane czarnym żelem i to by było na tyle. Bardzo proste, ale za razem efektowne zdobienie. Idealne dla fanek minimalizmu.



Jak Wam się podobają takie delikatne wzory?


Nowszy post Starszy post Strona główna

10 komentarzy:

  1. Skojarzyło mi się z flamingami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ładnie i perfekcyjnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję😚 To jest tak proste w wykonaniu, że każdemu wyjdzie idealnie.

      Usuń
  3. Bardzo ładne! Na początku nie ogarnęłam, że tam są trójkąty i myślałam, że zmieniłaś kształt paznokci na kwadraty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że jakiś czas temu chciałam wrócić do kwadratów. Ściełam paznokcie na kwadraty i nic nie potrafiłam zrobić. Jak się człowiek przyzwyczaja do kształtu jednak.

      Usuń
  4. Wow, świetny pomysł! Pazury wyglądają obłędnie ♥

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*