Nigdy nie kontrolowałam swoich zużyć. Postanowiłam jednak wsiąść udział w tej zabawie, aby bardziej sukcesywnie zacząć zużywać nagromadzone...

Projekt Denko #1

By | 5/30/2018 8 comments

Nigdy nie kontrolowałam swoich zużyć. Postanowiłam jednak wsiąść udział w tej zabawie, aby bardziej sukcesywnie zacząć zużywać nagromadzone kosmetyki. Podziwiam osoby potrafiące ograniczać ilość posiadanych kosmetyków, albo chociaż te które nie kupią nowego do czasu aż obecny się skończy i nie robią zapasów. 


Ja niestety nalezę do do tych co gromadzą rzeczy i używają kilku np. żeli na raz. Co w ostateczności prowadzi do totalnego zaśmiecenia łazienki. Dodatkowo mam jakąś dziwną manie i nie zużywam do końca produktu. Zostawiam w opakowaniu jąkać znikoma ilość, która czasem nie starczy nawet na jedno użycie i trzymam. Ja wiem, to nie jest normalne, ani logiczne, bo przecież wystarczy pójść do sklepu i kupić nowe, a nie trzymać jakieś resztki. Świetnie zdaje sobie z tego sprawę jednak i tak to robię i nie mam nawet dobrego wyjaśnienia czemu.
Moim pomysłem na pozbycie się nadmiaru produktów jest wiec projekt denko. Nie wiem czy nie będzie to jedyny, ale i tak jakieś chęci tam mam.

Produkty z dzisiejszego postu to zużycia z ostatnich 2 miesięcy z czego w większości były to produktu już na wykończeniu dlatego też tyle się tego nagromadziło.

Bielenda, Skin Clinic Prosessional, Balsam do ciała nawilżający S.O.S.
Ziaja, Cupuacu, Brązujące nawilżająco - odżywcze mleczko do ciała
Tutti Frutti, Kremowy peeling myjący do ciała `Lichee i rambutan`

Eveline, SPA! Professional, Luksusowy balsam odmładzający `Granat i Figa`
Eveline, SPA! Professional, Luksusowy balsam regenerująco-kojący `Kwitnąca Wiśnia`
Palmer's, Coconut Oil Formula, Nawilżający balsam do ciała

Lirene Dermoprogram, Shower Olive, Żel + oliwka pod prysznic z mango
Lirene Dermoprogram, Argan i marula, Żel z olejkiem pod prysznic
Facelle, Waschlotion Aloe Vera (Płyn do higieny intymnej)

Ziaja, Antyoksydacja, Tonik z kwasem hialuronowym 'Jagody acai'
Golden Rose, Make Up Fixing Spray (Spray utrwalający makijaż)
Evree, Magic Rose, Różany tonik do twarzy

Efektima, Pharmacare, Pedi-Spa, Złuszczająca maska w skarpecie do stóp
Air Wick Life Scents Wkład do automatycznego odświeżacza powietrza wędrówka leśną ścieżką

Isana, Deine Traumzeit, Badesalz (Sól do kąpieli `Czas marzeń`)
Bielenda, Make-up Academie, Pearl Base, Baza pod makijaż z efektem poprawy kolorytu

Marion, Fit&Fresh Cucumber Face Mask (Maseczka do twarzy 'Ogórek' oczyszczenie, nawilżenie cera tłusta, mieszana z niedoskonałościami)
Marion, Fit&Fresh, Mango Face Mask (Maseczka na twarz, szyję i dekolt 'Mango- lifting, wygładzenie zmarszczek cera dojrzała, podrażniona')
Pilaten, Collagen Nourish Lips Membrane (Odżywcza maseczka do ust)
Perfecta, Express Mask, Multiodżywienie, (Odżywcza maseczka na twarz szyję i dekolt `Słodkie migdały + miód manuka)

Isana Mydło w płynie o zapachu wanilii i kwiatów tabaki (zapas)
Dove, Shower Foam, Pianka do mycia ciała
Ziaja, Mydło do rąk w żelu `Tamaryndowiec z zieloną pomarańczą`

Lubicie takie posty?



Nowszy post Starszy post Strona główna

8 komentarzy:

  1. Ja niestety tak jak Ty zbieram zapasy i moja łazienka już tonie w nowych, nieotwartych kosmetykach. Na szczęście nie mam jednak zwyczaju otwierania kilku kosmetyków z tej samej kategorii, więc zużywanie idzie mi całkiem gładko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi niestety nie, ale staram sie z tym walczyć i nie kupować nowych 😑

      Usuń
  2. Sporo tego :) Ja od kilku miesięcy jestem twarda i kupuję nowe kosmetyki tylko jeżeli naprawdę czegoś potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I super! Ja teraz też się staram tak robić, ale nie wychodzi tak do końca.

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*