Kolejny lakier z pastelowej kolekcji Pastel Romance zagościł na moich paznokciach NeoNail Sweet Coquette to bardzo jasny odcień fiolet...

NeoNail Sweet Coquette

By | 5/08/2018 6 comments

Kolejny lakier z pastelowej kolekcji Pastel Romance zagościł na moich paznokciach


NeoNail Sweet Coquette to bardzo jasny odcień fioletu. Delikatny prawie, że biały lakier idealny na słoneczne dni lub pod zdobienia. Zostawiłam go jednak solo, bo idealnie się komponował z moim wiatraczkiem :) Ja wiem, że jest on dla dzieci ale ja mam widocznie jakieś braki z dzieciństwa.




Jak Wam się podobają takie delikatne kolory?


Nowszy post Starszy post Strona główna

6 komentarzy:

  1. O wow jakie słodkie :) też już nie jestem dzieckiem, ale chętnie takiego użyję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Taki delikatny, nada się też pod zdobienia 😁

      Usuń
  3. Cudowne paznokcie i kolor oczywiście też piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*