Zakupy jeszcze nigdy nie były tak przyjemne, a przynajmniej te paznokciowe. W NeoNail trwa własnie loteria w której nagrodą główną jest...

Loteria NeoNail 'Wygraj swój kolor'

By | 5/17/2018 4 comments

Zakupy jeszcze nigdy nie były tak przyjemne, a przynajmniej te paznokciowe.


W NeoNail trwa własnie loteria w której nagrodą główną jest samochód. Nie byle jaki samochód, a Fiat 500 w kolorze, który możecie sobie wybrać sami. Wystarczy zrobić zakupy w NeoNail za kwotę 50zł i zarejestrować swój paragon na stronie www.loteria.neonail.pl

Oczywiście to nie wszystko do wygrania są też nagrody dzienne i tygodniowe. Nagrody dzienne to aparat Instax Mini oraz 9 zestawów 2 lakierów hybrydowych. O tym czy wygraliśmy którąś z nagród dziennych dowiadujemy się od razu po zarejestrowaniu paragonu. Jeśli nie udało się nic wygrać od razu, to jeszcze jest szansa na nagrodę tygodniową czyli skuter Django oraz nagrodę główną Fiata 500. Jeden paragon i 3 szanse na wygraną- całkiem nieźle. Do tego mamy świetny pretekst na zakup nowego lakieru :)


Loteria trwa do 3 czerwca więc jeszcze sporo czasu zostało. Ja już swoje zakupy poczyniłam. Nie są spektakularne, bo głównie uzupełniłam braki i dokupiłam jedynie 2 nowe kolorki. Nie udało mi się nic wygrać, ale nie tracę nadziei i liczę na nagrodę główną. No co, posiedziała bym sobie w samochodzie, bo tylko tyle mogę skoro nie mam prawka.


NeoNail Hard Top
NeoNail Pure Black
NeoNail French White
NeoNail Berrylicious
NeoNail Maui Dream


Udało się komuś coś wygrać? 



Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*