Postanowiłam lekko skrócić paznokcie, stosując metodę mierzenia linijką, którą podpatrzyłam na blogu kosmetyczne ewaluacje . Nigdy wcześniej...

Poniosło mnie

By | 3/26/2013 21 comments
Postanowiłam lekko skrócić paznokcie, stosując metodę mierzenia linijką, którą podpatrzyłam na blogu kosmetyczne ewaluacje. Nigdy wcześniej tak się nie bawiłam, tylko cięłam na 'oko'.  Jednak tak jak w tytule poniosło mnie i skróciłam je za bardzo. Obwiniam za to linijkę, chociaż fakt, że w tym czasie oglądałam serial też nie pomógł.  Ta metoda z linijka to nie dla mnie za dużo z tym zabawy. Teraz pozostaje mi tylko czekać, aż paznokietki odrosną.


Nowszy post Starszy post Strona główna

21 komentarzy:

  1. jak dla mnie bardzo ładne takie pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno szybko odrosną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi się takie podobają:) wygladaja bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się ta nowa długość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i tak są śliczne :D tylko pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się podoba teraźniejsza ich długość :D

    OdpowiedzUsuń
  7. eh krótkie czy długie i tak masz ładniejsze ode mnie ;x

    OdpowiedzUsuń
  8. ale efekt ladny ;) długośc też swietna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Krótkie są lepsze, pamiętam jak ja miałam długie i musiałam nimi stukać po klawiaturze bo nie mogłam palcami. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na klawiaturze wygodniej się pisze w krótkich. I sms'y tez szybciej wystukuje w tel :)

      Usuń
  10. Masz tak piękne paznokcie, że jest ślicznie! teraz są bardziej subtelne.. chociaż tych długaśnych to Ci zazdrościłam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi się bardziej podobają krótsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też oglądałam ten filmik i w życiu nie przyszłoby mi do głowy mierzyć paznokci od linijki. Wolę na oko :)
    a Twoje i tak są ładne, bez względu na długość

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo schludne :) - wszystkie równe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne i tak są, nawet krótkie :) Patrzałam tą metode z linijką i wolę na oko jednak piłować ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie się niestety moje długaśne połamały, a chyba dorobiłam się najdłuższych w swoim życiu ;d
    za to Ty masz na prawdę piękne ;o zazdroszczę ; )

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*