No i mam w swojej kolekcji matowy top coat. Jestem przeszczęśliwa, nawet już nie zliczę ile razy wypytywałam się o jakiś w Naturze i nachodz...

Matowa Śliwka

By | 3/06/2013 12 comments
No i mam w swojej kolekcji matowy top coat. Jestem przeszczęśliwa, nawet już nie zliczę ile razy wypytywałam się o jakiś w Naturze i nachodziłam te biedne panie. Pewnie miały mnie dosyć, ale cóż jakoś przeżyję ;p


W moje rączki wpadł egzemplarz od My Secret, a do testów padło na śliwkowy lakier, który miałam aktualnie na paznokciach. Efekt zniewalający. Matowe paznokcie maja jednak coś w sobie. Taką klasyczną elegancję. O samym topie dużo wypowiedzieć się nie mogę, bo nie mam porównania. Nakładało mi się go dosyć fajnie, konsystencje ma taka samą jak inne lakiery z My Secret. Wysycha w przyzwoitym czasie, no i spełnił swoje zadanie, a o to tu chodziło. Ładnie zmatowił mi lakier i utrzymał się 2 dni, po tym czasie sama zmyłam lakier, bo musiałam pomalować je do wyzwania. Cena ok. 9zł nie pamiętam dokładnie, bo z tej radości sama nie wiem ile płaciłam.



Tutaj taka moja mała zabawa, żeby pokazać bardziej różnicę między matem, a połyskiem.


Nowszy post Starszy post Strona główna

12 komentarzy:

  1. wow naprawdę świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mat jest świetny.. musze sobie też w końcu kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam maty :D Pięknie wygląda zmatowiona śliwka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham matowe paznokcie ;) podobnie jak Ty wiele razy chodziłam za Paniami z drogeri Natura;p ale ciągle go nie bylo wiec kupiłam gdzie indziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam matowe paznokcie,ale niestety po topie z kleankolor zniechęciłam się totalne;/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie to wyszło :) lubię te topy matowiące :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm posiadam 2 lakiery matowe, ale powoli zaczynam zastanawiać się nad zakupem topu gdyż lakiery matowe niestety niezbyt długo utrzymują się na moich paznokciach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zakupiłam top ze względów ekonomicznych. Nie chciałam wydawać pieniędzy na jeden kolor matowy, skoro mogę zamienić wszystkie posiadane kolory w mat.

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*