Postanowiłam podzielić to zdobienie na dwa posty, bo mam strasznie dużo fotek. Tak więc na początek Ręka Prawa. Pamiętajcie, że niedociągnię...

The Powerpuff Girls/ Atomówki vol.1

By | 3/17/2013 21 comments
Postanowiłam podzielić to zdobienie na dwa posty, bo mam strasznie dużo fotek. Tak więc na początek Ręka Prawa. Pamiętajcie, że niedociągnięcia są ze względu na fakt iż jestem praworęczna i zdobienie wykonałam swoją niedominującą ręką.  Na zdjęciach widać dwa wykończenia połysk oraz matt.
Lewa ręka <TUTAJ>





Blossom/ Bójka



Bubbles/ Bajka



Buttercup/ Brawurka



Mojo Jojo/ Kozak



 Fuzzy Lumpkins/ Feler Lumpeks


Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

21 komentarzy:

  1. AAAAAAA! Atomówki to była moja najulubieńsza bajka w dzieciństwie!:) Jestem oczarowana! Cudownie Ci wyszło. I bardziej podoba mi sie błysk niż mat;P Podbiłaś moje serce tym zdobieniem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Boshe jak Ty to robisz!Zazdroszczę zdolności,talentu i CIERPLIWOŚCI!!!Ja jestem cholernym cholerykiem i podejrzewam że przy pierwszym paznokciu już bym wymiękła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No sporo pracy z tym było, chociaż prawa ręka poszła dużo szybciej niż lewa.

      Usuń
  3. ale rewelka! co Ty zdolności tak ukrywasz...hmmm?? ja pierdzielę, żebym coś kiedyś podobnego umiała zrobić... Piękne..:) na macie bardziej mi się podobają:) a bajka była świetna:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ukrywam, przecież pokazuję ;p No mi matt też się bardziej podoba i łatwiej na fotce postać uchwycić.

      Usuń
  4. masz super pomysły i dobrą do tego rękę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja ulubiona bajka z dzieciństwa! *.*
    Świetny mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też. Czasem nawet teraz sobie włączę hehe

      Usuń
  6. świeny i pomysłowy mani :)

    otagowałam Cię u siebie na blogu ;)

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. A jeszcze ich czwarta siostra, Bala - Fioletowa ! :))
    A i za profesorem teskno, uwielbiam ta bajke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bali nie mam, ale Profesora zrobiłam na drugiej ręce:) Jutro wstawię post, bo dziś już nie miałam siły z tym netem.

      Usuń
  8. o rany, jak ja dawno ich nie widziałam!
    świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*