Tak na szybko, bo właśnie pracuję nad zdobieniem do kolejnego tygodnia wyzwania. Tym razem tematem są bajki :) Zrobiłam tła pod wybraną pr...

Landrynki

By | 3/16/2013 18 comments
Tak na szybko, bo właśnie pracuję nad zdobieniem do kolejnego tygodnia wyzwania. Tym razem tematem są bajki :) Zrobiłam tła pod wybraną przez siebie bajkę i tak nawet fajnie to wygląda, takie landrynkowe paznokcie. Jak zdążę to jeszcze dziś pokażę wam efekt końcowy z namalowanymi postaciami, ale nic nie obiecuję. Ten błyszczyk co trzymam w rękach to wygrana w konkursie od My Secret. 






Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

18 komentarzy:

  1. Śliczne kolorki:) Napiszesz jaki to lakier na serdecznym palcu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorzuciłam fotkę ze wszystkimi lakierami jakich użyłam :)

      Usuń
  2. lubię mieć każdy paznokieć w innym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jak fajnie :) bardzo pozytywne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu dodają enregii, bo pogoda za oknem ponura

      Usuń
  4. świetnie wyglądają te Twoje paznokcie :) kolory cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, sporo je skróciłam od ostatniego mani

      Usuń
  5. Świetne masz zdobienia na blogu i ogólnie zdjęcia, więc sub. Niektóre nawet dałby radę zrobić taki leń jak ja :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc trzeba się wsiąść do wykonywania ich :)

      Usuń
  6. ooo, jakie ładne skittlesy :)
    ciekawe, jaka to bajkę wybrałaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co tam powiem Power Puff Girls. Uwielbiam ją, właśnie skończyłam lewą rękę i teraz męczę prawą.

      Usuń
  7. pięknie! radośnie i wiosennie :)
    czekam teraz na bajkę na paznokciach ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. hehehhe rzeczywiście te same lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne kolory, jednak fiolet najbardziej przykuł moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie dobrane kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*