Lewa ręka z moją ulubioną bajką. Tak samo jak we wcześniejszym poście paznokcie mają dwa wykończenia. Zdobienie z Atomówkami wykonałam na ko...

The Powerpuff Girls/ Atomówki vol.2

By | 3/18/2013 27 comments
Lewa ręka z moją ulubioną bajką. Tak samo jak we wcześniejszym poście paznokcie mają dwa wykończenia. Zdobienie z Atomówkami wykonałam na kolejny tydzień wyzwania, którego tematem były bajki.






 Blossom/ Bójka



Bubbles/ Bajka



 Buttercup/ Brawurka



 Professor Utonium/  Profesor Atomus




Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

27 komentarzy:

  1. o jej... świetne, musiałaś w to włożyć mnóstwo pracy!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę, ale miałam przy tym świetną zabawę

      Usuń
  2. genialne ! podziwiam talent ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. o wow coś wspaniałego! dziewczyno jaki ty masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest i Profesor Przystojniak :))

    Super! Mi by się nie chciało tyle czasu nad tym spędzać, więc super x 2 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę czasu to zajęło, ale było warto. Dzięki

      Usuń
  5. eeeee.... 0 kurde :) to jest GENIALNE !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowicie!!! idealnie!
    atomówki jak prosto z bajki! a ten kciuk... mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Profesora najtrudniej twarz było Mi zrobić.

      Usuń
  7. Widzę, że stopniujesz napięcie! :D Te są jeszcze lepsze! Bosko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No najlepiej Mi wyszła czerwona atomówka. Z niej jestem najbardziej zadowolona

      Usuń
  8. Jesteś niesamowita :) Strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyszły :D Przypomniało mi się, jak dawniej je ubóstwiałam :D
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zostałaś otagowana u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ło siet, wczorajsze mi się podobały ale te po prostu wymiatają.
    Genialny pomysł i wykonanie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszło świetnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Szacun, pięknie Ci to wyszło^^ Ahh pamiętam tą bajkę, bardzo ją lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wielkie WOW, paznokcie genialne, ile czasu zajęło Ci ich wykonanie?
    Zdecydowanie masz talent:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*