Nie mam dziś siły, żeby chociaż pomalować paznokcie. Jakieś choróbsko chyba mnie bierze. Od wczoraj na paznokciach mam tylko jakąś odżywkę. ...

Naturalki

By | 3/21/2013 21 comments
Nie mam dziś siły, żeby chociaż pomalować paznokcie. Jakieś choróbsko chyba mnie bierze. Od wczoraj na paznokciach mam tylko jakąś odżywkę. Muszę mieć cokolwiek na paznokciach, bo inaczej mam takie dziwne wrażenie. Ciężko to opisać, po prostu nie wytrzymam z kompletni nie pomalowanymi.
Na niektórych paznokciach widać lekkie odbarwienie po JJ, mimo bazy i tak zrobiły się czerwone plamki.
Tak wyglądają moje gołe paznokcie. Rzadki widok ;p


Nowszy post Starszy post Strona główna

21 komentarzy:

  1. bardzo ładne masz paznokcie, moje niestety są w kiepskim stanie :/

    Ja też nienawidzę chodzić z niepomalowanymi paznokciami :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już 3 dni nie mogę się na konkretny kolor zdecydować, więc moje też tak wyglądają. Bardzo ładne masz te pazury, mi niedługo linia uśmiechu wróciła na swoje miejsce (wkładanie różnych rzeczy pod płytkę nie jest dobrym pomysłem) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam to samo, wietrznie coś tam kombinowałam. Staram się jednak pilnować i czyścić tylko szczoteczką.

      Usuń
  3. Ja też nie jestem w stanie wytrzymać długo z niepomalowanymi paznokciami. Czuje się jakby coś było nie w porządku :P W ziemie często bywa tak, że mam paznokcie pomalowane tylko odżywką ponieważ normalny lakier nie trzyma sie na paznokciach za długo ze względu na moje częste wypady na deskę i czas jaki moje ręce spedzaja w rekawiczkach.
    Btw, moja choroba pozdrawia Twoja chorobę :P :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ziemie to masakra z rekami ogólnie. Wietrznie suchą skórę mam i lakier popsuty od rękawiczek.

      Usuń
  4. wow masz fajnie równą ( nie wiem czy dobrze się wyrażę) tą białą linię;p u mnie ona jest w cały świat i wchodzi coraz głębiej,nie wiem czemu :L(:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć, aby cofnąć tą białą linię do przodu, należy przez dłuższy czas nosić długie(takie lekko wystające poza opuszki) paznokcie. Niewolno też grzebać pod płytką, czyścić patyczkami itp. tylko szczoteczką.

      Usuń
    2. Chyba cos w tym jest, zauważyłam to po swoich paznokciach chociaż nie po wszystkich nie wiem czemu :)

      Usuń
  5. Ja tez nie lubię tego uczucia, kiedy nie mam nic na paznokciach. Czuje jakbym miała jakieś blaszki zamiast paznokci :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dziwnie się czuję z niepomalowanymi paznokciami i chyba dlatego ciągle je maluje:P Masz bardzo ładne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne masz pazurki. Ja też już się czuję bardzo dziwnie bez żadnego lakieru/odżywki na paznokciach;p

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne paznokcie i takie równiutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś otagowana-zapraszam do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne masz paznokcie, pod lakierem można wszystko ukryć, ale Twoich nie trzeba więc możesz sobie częściej robić "gołe" dni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. masz piękne paznokcie!
    jak ja dobrze to znam- z nagimi paznokciami czuję się po prostu nieswojo i nijak!

    OdpowiedzUsuń
  12. masz przepiękną płytkę :))
    zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz bardzo ładna płytke i wydaje mi sie ze nawet gdyby były krótkie wygladalyby równie dobrze :) No i zdrówka oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne masz pazury:) też wolę siebie z lakierem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. re-we-la-cja!!! :D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*