Paznokcie inspirowane Laną Del Ray, nosiła takie w teledysku Born To Die.

Lana Del Rey czyli paznokcie na Dzień Kobiet

By | 3/08/2013 15 comments
Paznokcie inspirowane Laną Del Ray, nosiła takie w teledysku Born To Die.

Idealnie nadają się na mani z okazji 8 marca, jak i na Walentynki. Są proste i eleganckie. Malowałam je przy użyciu płaskiego pędzelka (czerwona cześć) oraz pędzelka cienkiego (złoty pasek). 
Nosząc ten motyw na paznokciach wszyscy myśleli, że mam tipsy. Spore było ich zdziwienie, gdy wyprowadzałam ich z błędu. Nie ukrywam bardzo mi to pochlebiało :)



A tak się prezentuje już po dodaniu złotego paska, to właśnie on daje cały efekt. Mam w planach wykonać takie mani w innej wersji kolorystycznej, ale jeszcze nie zdecydowałam jakiej. Czarno-srebrny wydaję się zbyt oczywisty.





Nowszy post Starszy post Strona główna

15 komentarzy:

  1. Ale ślicznie Ci to wyszło. Przepięknie pasuje do kształtu Twoich pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pierwszy raz robiłam taki mani:) Bardzo się cieszę, że mi wyszło

      Usuń
  2. Cudowny mani.... kolry świetne.. przypomniałaś mi stare czasy.. bo często coś takiego kiedyś nosiłam:) ślicznie. Na pewno zgapię! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne :) i widzę też ten sam lakier użyłaś co ja - cudowny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko,że samodzielnie na paznokciu takie smugi robi.

      Usuń
  4. uwielbiam Lanę!
    Cudowne paznokcie- pięknie wyglądają :) i bardzo kobieco.
    najlepsze życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie, klasycznie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli osiągnęłam zamierzony efekt:)

      Usuń
    2. I love this!! I am going to try it right now! I love Lana Del Rey very much. Thanks for the inspiration!

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*