Paznokcie, które nosiłam podczas Halloween. Są to naklejki, które zakupiłam rok temu, niestety wtedy nie dotarły na czas. Teraz w końcu mog...

Sugar Skull Nails

By | 11/08/2014 14 comments
Paznokcie, które nosiłam podczas Halloween. Są to naklejki, które zakupiłam rok temu, niestety wtedy nie dotarły na czas. Teraz w końcu mogłam ich użyć :) Wieczorem miałam nawet miłą niespodziankę, bo naklejki te świecą. Totalnie o tym zapomniałam.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Golden Rose Selective #04
* Naklejki z BornPrettyStore <TYTAJ>
* Sally Hansen Instant-Dry
* Bransoletki By Dziubeka








I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

14 komentarzy:

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*