Hej dzisiaj przedstawiam wam moje pierwsze halloweenowe zdobienie. Co roku maluję Jack'a Skellington'a, jednak tym razem podniosłam...

Halloween Nails- Paznokcie świecące w ciemności- Ręcznie malowane- Zdobienie na halloween

By | 11/02/2014 22 comments
Hej dzisiaj przedstawiam wam moje pierwsze halloweenowe zdobienie. Co roku maluję Jack'a Skellington'a, jednak tym razem podniosłam nieco poprzeczkę. W tym roku Jack jest bardziej dopracowany.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Golden Rose Selective #04
* BK Glow in the dark #16 <TUTAJ>
* Farbka akrylowa Polycolor #530 Nero Black
* Sally Hansen Instant-Dry
* Bransoletka By Dziubeka










  
I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

22 komentarze:

  1. Super! Wyglądają bardzo ładnie i nie są przesadzone :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny dyniowy kolor i mroczne malunki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba palec serdeczny z dynią :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow! Świetne zdobienie :) <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje w porównaniu z twoimi są fenomenalne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak rewelacyjnie Ci wyszły. No będę musiała zobaczyć skoro moje są takie kiepskie w porównaniu.

      Usuń
  6. Świetne, klasyczne kolory, bardzo fajne malunki.. Dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, pięknie! szczególnie serdeczny mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*