Zainspirowana cudownym dziełem B.  Postanowiłam spróbować swoich sił w stemplach. Moje pierwsze kolorowanie stemple. Jestem z siebie dumna, ...

Kolorowy Stamping

By | 11/30/2014 21 comments
Zainspirowana cudownym dziełem B. Postanowiłam spróbować swoich sił w stemplach. Moje pierwsze kolorowanie stemple. Jestem z siebie dumna, bo wyszły nie tak tragicznie jak myślałam.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Sally Hansen Insta-Grip
Wibo Gel Like #1 Słoneczny Patrol
Wibo Gel Like #4 Flirt
Wibo Gel Like #9 Peaches and Cream
* Wibo Celebrity Nails #2 My Charming
* Wibo Celebrity Nails #5 So Classy
* Wibo Celebrity Nails #7 Pastel Love
* Wibo Celebrity Nails #9 Deep Ocean
* Golden Rose Rich Color #35
* Golden Rose Rich Color #76
* Sally Hansen Instant-Dry
* Stempel z BornPrettyStore <TUTAJ> Kod CLL91 -10% FREE SHIPPING
* Blaszka z BornPrettyStore <TUTAJ> Kod CLL91 -10% FREE SHIPPING
* Charms Renifer wraz z bransoletkami z By Dziubeka










I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

21 komentarzy:

  1. Wow, świetne! Ale się napracowałaś, ale warto było:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak właśnie miało być. Na rozpędzić tej szarej mroźnej aury.

      Usuń
  3. Świetne kolorowe stemple. Gratuluję cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie malowanie/kolorowanie uspokaja. Taka mala sesja terapeutyczna była :)

      Usuń
  4. ale się napracowałaś! bomba! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie to wygląda ;D ja chyba zdecydowałabym się jedynie na taki akcent na kilku paznokciach, bo malować 10 sztuk to nie na moją cierpliwość :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę świetna zabawa.Odstresuje idealnie.

      Usuń
  6. wow, wyszło super! nie odbiegają wcale od pracy B. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie chcę wiedzieć, ile czasu spędziłaś kolorując to ;)
    Zdecydowanie łatwiej jest kolorować robiąc naklejkę (odbijając stempel na folię, albo kolorując na stemplu, potem pokrywając warstwą przezroczystego lakieru i jak podeschnie naklejkę nakleja się na paznokieć, zmywaczem i pędzelkiem usuwa jej nadmiar wokół paznokcia. Wychodzi dużo ładniej pokolorowane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam tą metodę. Wiem, że można zrobić naklejkę i to ładniej wyjdzie. Jest to jednak dużo łatwiejsze. Chciałam się nieco przetestować tym razem. Poza tym nie chce mi się bezczynnie czekać aż taka samoróbka wyschnie. Za dużo czekania pomiędzy poszczególnymi etapami.

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*