Kolejne bezproblemowe zetknięcie z lakierami Wibo Gel Like. Dziś przedstawiam wam żółtka stworzonego przez Jamapi o nawie Słoneczny Patrol....

Wibo Gel Like #1 Słoneczny Patrol

By | 7/12/2013 13 comments
Kolejne bezproblemowe zetknięcie z lakierami Wibo Gel Like. Dziś przedstawiam wam żółtka stworzonego przez Jamapi o nawie Słoneczny Patrol.


Kolor to bardzo radosna, słoneczna żółć z shimmerem. Nazwa lakieru dopasowana idealnie po raz kolejny w tej serii. Dziewczyny znają się na rzeczy ;p
Lakier podobnie jak poprzednicy nie sprawił żadnych problemów podczas aplikacji. Zero smużenia, bąbelkowania i czas schnięcia całkiem dobry.


Nie jest jednak tak całkiem kolorowo, bo krycie w przypadku tego lakieru to 3-4 warstwy. Wiadomo, że przy żółtym lakierze ciężko uzyskać dobre krycie dlatego mu to wybaczam całkowicie :)

Jest to już czwarty lakier z serii Gel Like na moich paznokciach. Mogę więc śmiało powiedzieć, że po zmianie formuły lakieru seria ta zachwyca nie tylko kolorami, ale też jakością. 



 A Wy co sądzicie o tej serii lakierów?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

13 komentarzy:

  1. bardzo ładny odcień żółtego ;) ja z Gel like mam tylko jeden - nr 6 roziskrzone niebo (fioletowy) i jestem z niego zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też mam z tej serii lakier nr. 8 jest on miętowy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To była jakaś zmiana formuły? :D Nawet o tym nie wiedziałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewałam to przy pierwszym zetknięciu z tymi lakierami. Nie miałam żadnych problemów o jakich wcześniej czytałam w necie. No i ostateczne potwierdzenie znalazło się na stronce FB z Wibo. W jakimś komentarzu napisali, że ze względu na uwagi przesłane przez testerki lakierów unowocześnili formułę.

      Usuń
    2. Też nie wiedziałam, że coś zmienili:) omijam je szerokim łukiem:D

      Usuń
  4. ładny jest, ale mimo wszystko mam do tej serii uraz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam tylko kolor od atmosphere i jestem zadowolona. :) ten też się slicznie prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki to jest od atmosphere? Bo nie widzę go w tej kolekcji?

      Usuń
  6. nie podoba mi się taki odcień żółtego. Wole cytrynowe niz jajeczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki mocny żółty kolor mi się nie podoba.. wolę bananowe;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolorek śliczny.. a próbowałaś pod niego nałożyć jako bazę biały? ja zawsze przy zółtym tak robię i wtedy wystarczają dwie warstwy.. inaczej też muszę nakładać 4.. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nakładałam, bo chciałam przetestować jego krycie rzeczywiste. Teraz wiem, że biała baza jest niezbędna.

      Usuń
  9. lubię tą serię, ale ten kolor zupełnie mi nie pasuje, nie lubię żólci na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*