Uwaga chwale się. Ostatnimi czasu udało Mi się wygrać kilka konkursów z czego niesamowicie się cieszę. Nie mam szczęścia do rozdań, ale moj...

Haul- Wygrane

By | 7/20/2013 24 comments
Uwaga chwale się. Ostatnimi czasu udało Mi się wygrać kilka konkursów z czego niesamowicie się cieszę. Nie mam szczęścia do rozdań, ale moje mani podobają się jury konkursowym co jest lepsze :) Oto wygrane, których jeszcze wam nie pokazywałam.


AllePaznokcie

Konkurs polegał na wysłaniu stylizacji paznokci z użyciem ćwieków.
Do wygrania był  zestaw ćwieków ze sklepu AllePaznokcie.












Delia Cosmetics

Konkurs polegał na wykonaniu stylizacji paznokci na przywołanie lata.
Wygrana to zestaw kosmetyków firmy Delia







To by było na tyle. Czekam jeszcze na wygraną z Rimmel, ale to wam pokażę jak już dotrze :)

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

24 komentarze:

  1. gratulacje! :D masz talent do robienia pazurków - należą Ci się nagrody :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wygranej! ćwieki cudne ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwieki przeszły moje oczekiwania. Neonowe różowe są najpiękniejsze ;p

      Usuń
  3. gratuluję, zasłużyłaś na wygraną.
    świetna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę ;P Czasami w tych konkursach kreatywnych mam wrażenie, że widzę ciągle jedne i te same prace, ale co się dziwić, skoro mi talentu brak ;)
    W końcu ktoś z bliska pokazał ćwieki, co bardzo mnie cieszy ;) Koniecznie pokaż je na paznokciach i powiedz jak się trzymają, bo co raz bardziej mnie kusi, żeby zainwestować w jakieś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie twoje wrażenie tylko tak jest. Od niedawna zaczęłam brać udział w konkursach i to zauważyłam. Ba sama tak robię ;p Jeśli w regulaminie nie ma wymogu, aby praca była wykonana specjalnie na konkurs to wysyła się swoje najlepsze mani. A tam brak talentu, trzeba zawsze próbować. Wyślij kiedyś jakąś prace na konkurs, a może akurat się uda. Pamiętaj pomysł też się liczy nie tylko wykonanie.
      W tygodniu pokażę mani z różowymi neonowymi ćwiekami. Trzymały się świetnie, ale po 2 dniach sama je zdjęłam. Gdyby nie to pewnie jeszcze długo by wytrzymały.

      Usuń
  5. Gratulacje :* w pełni zasłużyłaś :) myślałam, że ten czarno-biały z limitki delii też ma heksy, jak pozostałe, a tu kwadraty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) No on ma takie czarno-białe prostokąciki. Fajniejsze są od heksów, bo z heksami mam już JJ.

      Usuń
  6. Gratulacje! :) Super nagrody :D

    OdpowiedzUsuń
  7. gratki, w pełni zasłużone, bo świetne mani pokazałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. super nagrody, jak najbardziej zasłużone ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję wygranych!
    te ćwieki są niesamowite <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :)!! zazdroszczę ćwieków :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Robisz świetne pazurki, więc na nagrody sobie w pełni zasłużyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne nagrody :D teraz czekam aż pokażesz na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Osz Tyyyyyy.. ile świetnych rzeczy.. gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ćwieki piękne <3 Masz rację, wygranie konkursu gdzie trzeba było stworzyć mani daje dużo więcej radości niż te wygrane w losowaniu :P Ja również jedyne nagrody jakie kiedykolwiek wygrałam to właśnie za prace lub za napisanie czegoś twórczego, takich zwykłych z losowaniem nigdy jeszcze nie wygrałam :(

    OdpowiedzUsuń
  15. moje gratulacje, w pełni zasłużone nagrody :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam ten krem do skórek! tylko miesięczna wartość do użycia :(

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*