Dzisiaj kolejna stylizacja paznokci z Rimmel'owskiego wyzwana. Tym razem postawiłam na prosty motyw czyli paski. Dziewczyny uznały, że t...

Paski

By | 7/04/2013 13 comments
Dzisiaj kolejna stylizacja paznokci z Rimmel'owskiego wyzwana. Tym razem postawiłam na prosty motyw czyli paski. Dziewczyny uznały, że to mani przypomina im Cukierki Raczki :)
A wam z czym się kojarzą?


Za bazę do mani posłużył mi lakier Rimmel SalonPro 313 Cocktail Passion Kciuk i palec wskazujący to farbka, a reszta lakier. Może na fotkach tak tego nie widać, ale paski są na zmianę, gruby-cienki.
Miłego Oglądania :)









Dzisiaj przyszła też moja wygrana. Jestem bardzo mile zaskoczona, bo nie spodziewałam się 2 kremów BB. No i już zdążyłam się zakochać w Rimmel Apocalips #501 Stellar. Zaskoczyła mnie swoją trwałością (o 14:00 malowałam usta i dalej się trzyma)


I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam

Mroofa 
Nowszy post Starszy post Strona główna

13 komentarzy:

  1. Mi mani idealnie pasuje :) Raz, bo lubię raczki, dwa bo jestem Rakowska :p heheh

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie mogłam skojarzyć co mi one przypominają :) Sweetasne są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie raczki :D! Fajnie, widać, że są na zmianę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie jak raczki:D świetnie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  5. idealnie do reklamy by pasowały, mniam ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne ;) rzeczywiście jak raczki ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. wypisz, wymaluj - raczki :D
    masz przepiękne pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczny efekt, nigdy nie miałam tak długich paznokcia :)
    są piękne

    OdpowiedzUsuń
  9. jej, ale cudowny efekt :) i do tego zazdroszczę umiejętności wykonania tak prostych paseczków !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki długiemu pędzelkowi, one same się praktycznie malują.

      Usuń
  10. jej cudnie to wygląda ! A skojarzenie z raczkami jak najbardziej trafione

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*