Tematem tego tygodnia projektu u Diunay   jest Arbuz. Moja wersja tego zdobienia nikogo nie powinna zaskoczyć, bo już je kiedyś wykonałam &...

Owocowy Projekt- Arbuz

By | 7/22/2013 11 comments
Tematem tego tygodnia projektu u Diunay  jest Arbuz.
Moja wersja tego zdobienia nikogo nie powinna zaskoczyć, bo już je kiedyś wykonałam <TUTAJ>


Do wykonania tego mani użyłam:
* Rimmel SalonPRO #317 Hip Hop
* Golden Rose Jolly Jewels #123
* Golden Rose Paris #217
* Wibo Gel Like #3 Zielona Fantazja
* Vollare Da Vinci #1

Tutaj widać jak bardzo arbuzowe paznokcie spodobały się Karolowi. Wskazującego zdążył uszkodzić jeszcze przed zrobieniem zdjęć.














I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam 
Mroofa

Nowszy post Starszy post Strona główna

11 komentarzy:

  1. Świetnie Ci wyszły :) Idealne na lato!

    OdpowiedzUsuń
  2. super paznokcie, arbuz jak żywy

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne! takie letnie i w ogóle!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale idealne odwzorowanie arbuza :D paznokcie do zjedzenia wręcz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł z wykorzystaniem brokatu jako pestek ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. są piękne, tak jak wcześniejsza wersja ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej kochana! Zapraszam Cię na moje rozdanie z okazji powrotu. Do wygrania duża paczka produktów Essence! A wystraczy tylko komentarz. Pozdrowienia http://lllilian.blogspot.com/2013/07/rozdanie-z-okazji-mojego-powrotu-takze.html

    OdpowiedzUsuń
  8. ale świetne! no, Karol zna się na rzeczy i potwierdza - wyglądają apetycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby podobne, ale co tu innego robić jak ten JJ tak idealnie się do tego nadaje:D Super!!!:)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*