Stwierdziłam, że gradienty wychodzą mi już całkiem nieźle. Postanowiłam więc spróbować zrobić pionowy gradient w tęczowych kolorach.  Takie ...

Rainbow Nails

By | 7/16/2013 31 comments
Stwierdziłam, że gradienty wychodzą mi już całkiem nieźle. Postanowiłam więc spróbować zrobić pionowy gradient w tęczowych kolorach.  Takie mani pasuje idealnie do tęczowej kreski i jest mega pozytywne.


 Do wykonania tego mani użyłam:
* Vollare Da Vinci #1 - baza pod gradient
* Wibo Gel Like #2 Electric Orange
* Wibo Gel Like #1 Słoneczny Patrol
* Wibo Gel Like #3 Zielona Fantazja
* Wibo Gel Like #7 Blue Lake
* Rimmel 60seconds #840 Blue Eyed Girl
* Rimmel 60seconds #620 How Do You Lilac It?
* Rimmel SalonPRO #702 Simply Sizzling
* Golden Rose Gel Look Top Coat











To jest fotka z pierwotnie wyglądającym palcem środkowym. Po zrobieniu kilku fotek łatka mi 'poszła' na złamanym paznokciu. Musiałam zrobić na nim gradient od nowa i nie wyszedł już tak ładnie niestety :( 


Jak Wam się podobają tęczowe paznokcie?
Prawda, że bardzo pozytywne mani i poprawi humor nawet w deszczowe dni?

Pozdrawiam
Mroofa

Nowszy post Starszy post Strona główna

31 komentarzy:

  1. świetne jest :D i kolory i przejścia - po prostu idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne :) Wykonanie pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wyszło ale brakuje mi tu jakiegoś Twojego zdobienia :) koniecznie zrób jakieś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paznokcie już dawno zostały zmyte i zdobienia na nich nie wykonałam.

      Usuń
  4. użyłabym niecenzuralnego słowa, ale powiem tylko - super :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Świetnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jest genialne! :) bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowicie to wygląda ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny efekt, na pewno bardzo pracochłonne zajęcie

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowneeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!:) <3

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne! i mi się bardziej podoba druga (przymusowo poprawiona) wersja środkowego paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. są przepiękne, uwielbiam wszystko co ma tęcze ;D
    piękne przejścia, idealny mani
    tez niedawno coś takiego robiłam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też ostatnio mam fazę na kolorowe radosne mani. Im więcej kolorów tym lepiej:)

      Usuń
  12. piekne! doslownie takie same ostatnio zrobilam tylko duuuzo gorzej mi wyszly;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda naprawdę super, najbardziej podoba mi się efekt na małym palcu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że w założeniu miał być dużo jaśniejszy ;p

      Usuń
  14. Przepięknie to wygląda :)
    Muszę wyprobowac u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten mani! Przepięknie Ci wyszło! :D
    Chciałabym też taki zrobić na paznokciowy dzień skittles za rok <3

    OdpowiedzUsuń
  16. jedne z najładniejszych pionowych gradientów jakie widziałam, wow :D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*