Pierwsze zetknięcie z lakierami z tej serii i jestem zachwycona. Odcień Electric Orange, który został stworzony przez Siouxie jest fenomena...

Wibo Gel Like #2 Electric Orange

By | 6/14/2013 25 comments
Pierwsze zetknięcie z lakierami z tej serii i jestem zachwycona. Odcień Electric Orange, który został stworzony przez Siouxie jest fenomenalny. I nie mam tu na myśli jedynie koloru.


Zrażona do lakierów z tej serii negatywnymi opiniami w internecie, podeszłam do nich bardzo krytycznie i z wielka obawą. Odcień #2 pasował jednak pod względem kolorystycznym idealnie do 2 tygodnia wyzwania owocowego u Diunay. Jest to energetyzująca pomarańcza ze srebrnymi drobinkami (shimmer) czyli idealnie dobrana nazwa ;p


Z wielką obawą zaczynam malować nim paznokcie i jestem w szoku. Aplikacja nie sprawia mi żadnych trudności, lakier bezproblemowo rozprowadza się po płytce. Nie tworzy żadnych smug, bąbelków powietrza, grudek etc. Powiem więcej, to jeden z fajniejszych lakierów jakimi malowałam paznokcie.


Krycie też jest świetne, na paznokciach mam 1 warstwę O_0 Lekko prześwitują mi końcówki, ale to widać dopiero jak się ktoś dobrze przyjrzy.


Wysechł bardzo szybko, ale to pewnie zasługa tej jednej warstwy. Jedynie połysk nie powała w tym lakierze. Nie jest matowy, ale żelowego look'u to on nie ma na pewno. Shimmer ratuje jego wykończenie, bo ślicznie odbija słońce i daje złudzenie mega błysku. Polecam jednak nakładanie topu, mimo wszystko.


Podsumowując śliczny kolor, bezproblemowa aplikacja i świetna pigmentacja. Jestem na TAK.

Jeśli komuś podobał się ten odcień, ale powstrzymał się od zakupu przez opinie w necie. Niech leci do Rossa i jak najszybciej skoryguje ten błąd :)









Zdobienie na projekt jutro, bo muszę się nacieszyć tym kolorkiem na paznokciach solo ;p

I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa 
Nowszy post Starszy post Strona główna

25 komentarzy:

  1. Kolor jest piękny, ale drobinki wszystko psują, moim zdaniem. Jakoś nie podoba mi się to połączenie pomarańczowego i srebrnych drobinek. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One nie na słońcu, to na pomarańczowe bardziej wyglądają. Mi akurat one strasznie przypadły do gustu :)

      Usuń
  2. ja z Wibo mam taki bordowy i bardzo go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bordowy? Szczerze nie mam pojęcia o który chodzi.

      Usuń
  3. Twoja recenzja upewniła mnie w tym, że chyba Wibo wzięło pod uwagę posty blogerek i porawiło tę serię, ja też jestem zachwycona aplikacją. Piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tak było:) Bo kolory są świetne. Jeśli tak jednak zrobili to i tak trochę lipton, bo kupując nie wiadomo na co trafisz :/ Buteleczki identyczne.

      Usuń
    2. I mogliby dodać, że coś usprawnili, bo ja też byłam na nie..no ale po Twoim poście już sama nie wiem:D Kolor cudowny:)

      Usuń
  4. Mnie tez bardzo podoba się ten kolor! juz nie raz mialam go na paznokciach :)
    I równiez mam na nim zdobienie do owocowego projektu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby samo zdobienie, nie było takie samo hehehe

      Usuń
  5. zazdroszczę pazurków :) piękny kolorek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No już jeden dziś strzaskałam, to nie ma czego zazdrościć :/

      Usuń
  6. śliczny kolor, kocham czerwienie.
    masz piękne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka czerwień ? To jest pomarańcz i to taki perfidny.

      Usuń
  7. Hmm no proszę, jaka pochlebna opinia :) Zyczę Ci by wszystkie spisywały się tak dobrze jak ta pomarańcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko 1 warstwa? Jestem w szoku, że tak dobrze kryje, ja jeszcze nigdy nie pomalowałam jedną warstwą ;o Mi także ta seria Wibo nie sprawiła problemów, może początkowe lakiery były gorszej jakości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też byłam w szoku. Fakt nie jest ona zbyt cienka, ale i tak super. Możliwe, że ulepszyli serie. Szkoda tylko, że nie oznaczyli jakoś buteleczek, aby było wiadomo które brać.

      Usuń
  9. Wygrałam ostatnio te lakiery i jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą. Sądzę, że ten kolor nie będzie mi pasował, bo pomarańczy nie lubię :) Posiadam lakier TheOleski, który już używałam jakiś czas temu i nie jestem zadowolona. Zobaczę jak sprawdzi się reszta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dziewczyny wspominają, że formuła może być zmieniona więc liczę na to, że wszystkie będą fajne. Gratuluję wygranej:) W czym to je zdobyłaś?

      Usuń
  10. Ja użyłam go jak na razie tylko do jednego zdobienia i tam spisał się świetnie :) Zobaczymy jak będzie w większej formie :) Ogólnie mam całkiem dobre zdanie o tych lakierach i nie zawiodłam się jak na razie na żadnym jakoś bardzo bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  11. nie lubię z przyczyn technicznych tych lakierów, a ten kolorek jeszcze nie doczekał się użycia. chyba to zmienię w najbliższym czasie;p

    OdpowiedzUsuń
  12. a mi się ten kolorek niezbyt podoba... ale mam mint sorbet z tej serii i też jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są różne gusta, a mint na pewno też przetestuje :)

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*