Lakier ten gościł na mych paznokciach dosyć dawno temu, ale wstrzymałam się z publikacją zdjęć (widać po długości). Nie udało mi się za bard...

Rimmel SalonPRO #702 Simply Sizzling

By | 6/27/2013 14 comments
Lakier ten gościł na mych paznokciach dosyć dawno temu, ale wstrzymałam się z publikacją zdjęć (widać po długości). Nie udało mi się za bardzo chwycić jego koloru i chciałam spróbować innym razem. Nic z tego niestety nie wyszło :(



Simply Sizzling to taki intensywny ostry róż. Bardzo podobny do Rimmel 60seconds #260 Funtime Fuschia. Kolor jest praktycznie taki sam i w tamtym poście udało mi się uchwycić kolor :)
Krycie uzyskamy po 3 warstwach. Lakier ten kryje nieco gorzej niż #312 Ultra Violet i #313 Cocktail Passion. Bardzo mnie to zdziwiło, bo jest on zdecydowanie najciemniejszy z czworaczków.



Jako, że ja wszystko robię na ostatnia minutę i jestem wiecznie spóźniona. Lakier nakładałam w trybie ekspresowym i i nie zblokował o_0 Byłam w szoku, bo nakładałam lakier warstwę po warstwie, bez czekania. To był jednak dobry dzień, bo prawa ręka też się pomalowała idealnie. Nic nie trzeba było czyścić :)






To już wszystkie lakiery Rimmel jakie otrzymałam. Seria spodobała mi się jednak tak bardzo, że kilka buteleczek zdążyłam już dokupić ;p

I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa 
Nowszy post Starszy post Strona główna

14 komentarzy:

  1. Jakie pazurki- Twoje ?
    Kolor soczysty przydałby się do mojej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor,a paznokcie REWELACJA!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolor na cudownych paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor;)
    Bardzo w mym guście;)
    U mnie dzisiaj podklad i tusz od Wibo;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, energetyczny kolor. A pazurki to masz wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na tym zdjęciu pędzelek wygląda na taki króciutki, jest taki w rzeczywistości? Nie jest Ci trudno nim malować? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzelek w tej serii jest najwygodniejszym jakim kiedykolwiek malowałam. Uwielbiam je ♥ To taki standardowy Rimmelowski pędzelek, identyczny był w serii LycraPRO. Na zdjęciu faktycznie chyba wyszedł krótki hmmm Tutaj lepiej widać jego długość http://mroofa.blogspot.com/2013/06/rimmel-salonpro-312-ultra-violet.html

      Usuń
  7. Muszę w końcu wypróbować te lakiery:) A kolor jest bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor świetny... wstyd się przyznać, że lakieru z Rimmela żadnego jeszcze nie mam xD

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie za ostry jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*