Zachęcona wpisem u K.O.T.a i Agusiak747 , postanowiłam również odświeżyć (kiedyś wrzuciłam fotki) wpis o mojej małej niuni :) 1. Jak ...

TAG: Mój zwierzęcy przyjaciel

By | 6/04/2013 12 comments
Zachęcona wpisem u K.O.T.a i Agusiak747, postanowiłam również odświeżyć (kiedyś wrzuciłam fotki) wpis o mojej małej niuni :)



1. Jak nazywa się Twój zwierzak?
Candy, nazwa wzięła się od piosenki poniżej. Pasuje do niej idealnie, bo jest słodziutkaa jak cukierek :)

2. Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy?
Pies rasy  Yorkshire Terrier. Czyli jak twierdzi sporo ludzi "Jedyny kot który szczeka".


3. Jak długo jest już z tobą?
 Od szczeniaka. Nie pamiętam dokładnej daty.

Jedna z pierwszych fotek

4. Jak znalazł się w twoim domu?

Po tym jak mój jork Seraffi, zginą w wypadku samochodowym. Po jakimś czasie rodzice postanowili kupić kolejnego psa. Odkąd pamiętam w domu zawsze był jakiś pies, więc ta decyzja nie była szokiem, chociaż tym razem byłam temu przeciwna. Seraffi była psem którego zakupiłam sama bez zgody i wiedzy rodziców. Po jej stracie nie chciałam już mieć żadnego psa w domu. Dobrze, że rodzice jednak mnie nie posłuchali.


5. Ile ma lat?

20 lipca będzie 6 lat, ale dalej ludzie myślą, że to szczeniak ;p



6. Co jest dziwnego w charakterze twojego zwierzaka?
Po pierwsze myśli, że jest człowiekiem. Jest totalnie rozpieszczona i potrafi się obrazić, bez powodu jak typowa Diva. Jest strasznie wybredna jeśli chodzi o jedzenie, praktycznie trzeba ja prosić do jedzenia jak małe dziecko. Bardzo często chodzi z wytkniętym językiem ;p


7. Co Twoje relacje ze zwierzakiem dla Ciebie znaczą?
Kocham moja niunie co tu dużo mówić.


8. Ulubione chwile?
 Najbardziej lubię kiedy przychodzi i się tak wtula jak małe dziecko. Straszna z niej przylepa jest.



9. Jak nazywasz swojego zwierzaka?
Najczęściej mówię do niej Stefan, nie mam pojęcia czemu tak. Czasem też Niunia i Mysza.



                                          
Nowszy post Starszy post Strona główna

12 komentarzy:

  1. słodka yoreczka ja mam dwa yorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Jaki słodki psiaaaak!:) Ostatnie zdecydowanie najlepsze:D!

    OdpowiedzUsuń
  3. "jedyny kot który szczeka" - nie słyszałam czegoś tak śmiesznego :)
    mnie rozbroiła fotka na której ma czerwoną kokardkę w czarne kropeczki, ma taki zadowolony pyszczek! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że ona się czasem uśmiecha do mnie.

      Usuń
  4. jaki słodki... Stefan :P a raczej jaka słodka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdjęcie mnie rozwaliło z tymi dopiskami :D Fajny piesek ja na yorki mówię "szczurki" :P Sama nie przepadam za tą rasą (chyba przez kobiety które nigdy tych psiaków z torebki nie wypuszczają, a to się przecież terriery czyli psy które muszą się ruszać!) Uważam, że jak ktoś lubi czemu nie, jednak od zawsze byłam i pewne będę fanką dużych psów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam duże psy (przed przeprowadzka miałam miałam Rottweiler'a), ale niestety nie mogę sobie na takiego pozwolić w moim małym mieszkanku.To męczenie takiego dużego psa trzymając go w bloku. Szczurki podoba mi się, po umyciu wygląda jak jeden to fakt.
      Jorki maja jedna dużą zaletę, nie linieją w domu nie ma żadnych kłaków :)

      Usuń
  6. jaka słodzinka :) widać, że ją bardzo kochasz

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna malutka perełka :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*