Akcja Ambasadorek Rimmel na Wizaż dobiegła końca. Postanowiłam więc i tu zrobić małe podsumowanie :) To była pierwsza tego typu akcja...

Ambasadorka Rimmel SalonPRO- Podsumowanie

By | 6/28/2013 17 comments
Akcja Ambasadorek Rimmel na Wizaż dobiegła końca. Postanowiłam więc i tu zrobić małe podsumowanie :)


To była pierwsza tego typu akcja w jakiej brałam udział. Bardzo fajnie będę ją wspominać :)
Nie obyło się niestety bez oszustów. Kilka osób, po otrzymaniu lakierów zniknęło i nie założyło nawet wątków (wymagane). Trzy dziewczyny, prowadzące wątki kradły zdjęcia z neta. Jedna z nich nawet prowadzi bloga!!!

Dziewczyny, które przestrzegały zasad były za to bardzo sympatyczne. Super pracowało się z nimi przez te 2 tygodnie, wspólnie tworząc wzory i dzieląc się doświadczeniami. Zaczerpnęłam od nich mase inspiracji na kolejne pazurki. Dzięki laski za miło spedzony czas :*
Przez najbliższe dni będę publikować wzorki jakie stworzyłam przy użyciu:.
 No i mały przedsmak tego, co pojawi się na blogu. Mam nadzieję, że się wam spodoba :)


P.S. Właśnie zobaczyłam, że wygrałam II etap :)

Pozdrawiam 
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

17 komentarzy:

  1. już czekam na te piękne zdobienia, aj! ^^
    coś się dzieje z Twoi kciukiem? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli to pęknięcie z boku? Już są paznokcie skrócone i pęknięcia nie ma.

      Usuń
    2. no miałam je na myśli, szkoda ale pewnie odrosną jeszcze piękniejsze, a i jestem pewna że krótkie też masz fajne :)

      Usuń
    3. Krótkie to one nie są, tylko do pęknięcia spiłowałam. Fioletowa flaga jest już na skróconych.

      Usuń
  2. Kolorki lakierów prześliczne a wzory znakomite :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne paznokcie, jest na co patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czasem tak bywa, ale to przykre, że są takie nieuczciwe osoby - psują reputację blogosferze.
    Tak czy owak - kolorki ładniutkie i czekam na wzorki bo zapowiedź jest świetna! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wzorki super! ale masz genialne pazurki to i wzorki można tworzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze od góry z lewej mi się podobają - wzorek dywanowy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdobienia, śledziłam Wasze wątki na wizażu;) Z oszustkami to normalnie żenada :/

    OdpowiedzUsuń
  8. oszustki!! we hate you!! :P
    łooł, zapowiedź jest świetna, a przez Ciebie skusiłam się na dwa nowe lakiery Rimmela :P :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten najjaśniejszy róż najbardziej mi wpadł w oko;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta panterka przecudna!!! Czekam na więcej zdjęć :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. fiolet mnie najbardziej urzekł, zdobienie z nim w roli głównej- także! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne te wzorki są!Zazdroszczę talentu, ponieważ ja pewni nie zrobiłabym sobie czegoś takiego,nie potrafiłabym i nie miałabym cierpliwości...:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. ale świetne zdobienia! ;) czekam z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*