Zostałam wybrana na Ambasadorkę Rimmel i dostałam do testów cztery lakiery z nowej kolekcji Rimmel SalonPRO :) Nie muszę chyba mówić jak bar...

Ambasadorka Rimmel SalonPRO

By | 6/07/2013 32 comments
Zostałam wybrana na Ambasadorkę Rimmel i dostałam do testów cztery lakiery z nowej kolekcji Rimmel SalonPRO :) Nie muszę chyba mówić jak bardzo się z tego powodu cieszę. Zwłaszcza, że ta seria jest następcą uwielbianej przeze mnie serii LycraPRO. Zobaczymy czy jest godnym następcą ;p


O całej sprawie dowiedziałam się wczoraj, ale nie byłam pewna czy mogę umieszczać fotki i zdobienia na blogu. Po przeanalizowaniu regulaminu stwierdzam, że nie ma żadnej wzmianki o zakazie. Tak więc przez najbliższe dni będę was męczyć lakierami Rimmel :)

Kurier przyniósł mi, a właśnie... Kurier przyszedł szybciej niż ja przeczytałam wiadomość, że jestem Ambasadorką. Biorę sobie spokojnie od niego paczkę myśląc, że to w końcu wygrana z Wibo przyszła. Rozkminiałam jeszcze jak oni tyle lakierów zmieścili do takiej małej paczki. Kiedy zobaczyłam napis Rimmel w uwagach na przesyłce, aż podskoczyłam z radości. Cud, że nie połamałam sobie paznokci rozrywając foliopak z DHL. Wytrzymałe dziadostwo, muszę przyznać.
Przechodząc do rzeczy, wybrałam sobie (tak mogłyśmy sobie same wybrać) następujące kolory:

Rimmel SalonPRO  #312 Ultra Violet

 Rimmel SalonPRO  313 Cocktail Passion

Rimmel SalonPRO  227 New Romantic

Rimmel SalonPRO  702 Simply Sizzling

I jak podobają wam się lakiery? 
Który przypadł wam najbardziej do gustu?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

32 komentarze:

  1. ten ostatni! taki soczysty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ;* I bardzo ładne kolorki wybrałaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Wybór był ciężki, bo cała kolekcja mi się podoba praktycznie hehehe

      Usuń
  4. Świetne kolory, w sumie wszystkie, chociaż dwa środkowe bym najbardziej przytuliła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje!!!
    jestem bardzo ciekawa tego różu New Romantic- czy to będzie taki french, czy kryjący baby pink...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Bardziej french niestety :( Tak w ogóle to machnęłam się w numerkach wybierając, bo chciałam 'Isn't She Precious?' taki baby pink właśnie. Trudno się mówi.

      Usuń
  6. Gratulacje !!! Wszystkie mają ciekawe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy ma coś w sobie ;) Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne kolory, wszystkie oprócz czerwieni z chęcia bym przygarnęła ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam nie ma czerwieni :) To jest taki mocny róż, jak dam na paznokcie to bardziej się postaram uchwycić kolor.

      Usuń
  9. 312 i313 w moim stylu czekam na recenzję a i gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratki! Kolory wszystkie wybrałaś świetne ( szczególnie ten oczo**bny róż:D) więc czekam!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne kolorki :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję. piękne kolorki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahaha, wyobraziłam sobie Ciebie skaczącą i w "szale" radości rozrywającą opakowanie :D Nie dziwię Ci się, lakiery cudne i chętnie o nich poczytam gdyż darzę rimmela coraz większą sympatią nie tylko co do lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja ulubiona firma z kolorówki. Bez mojego podkładu i pudru z Rimmel'a nie przeżyła bym ;p

      Usuń
  14. Będę czekała na recenzję drugiego pokazanego lakieru

    OdpowiedzUsuń
  15. ten fiolet wygląda cudnie! gratuluję i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję!!! :D Zaciekawił mnie ten 313 Cocktail Passion :))

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne kolory wybrałaś , a gdzie był ten konkurs ? na wizaz ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje. Sliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  19. szczęściara :D ten ostatni jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne kolorki :D gratuluję !!

    OdpowiedzUsuń
  21. są śliczne! też brałam udział ale niestety mnie nie wybrali... ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*