Dzisiaj szybki post. Pokażę wam jakie nowe cudeńka otrzymałam od sklepu BornPrettyStore.  Pamiętajcie, że używając kodu CLL91 otrzymujecie ...

Haul- BornPrettyStore

By | 6/21/2013 25 comments
Dzisiaj szybki post. Pokażę wam jakie nowe cudeńka otrzymałam od sklepu BornPrettyStore. 
Pamiętajcie, że używając kodu CLL91 otrzymujecie 10% rabatu.


Kolejna karuzela z ćwiekami, jedną już prezentowałam <TUTAJ>. Zakochałam się w ćwiekach do paznokci. Zwłaszcza, że są wielokrotnego użytku, jedynie złote tracą kolor pod wpływem zmywacza.

Ten model karuzeli, możecie zakupić <TUTAJ>



Kolejną rzeczą jest lakier, co wygląda jak lody. Jest to miętowa baza z wielokolorowymi 'heksami'. Wygląda ślicznie, niestety strasznie śmierdzi. Nie mam pojęcia, gdzie nim pomalować paznokcie, bo sypialna odpada.

Lakiery z tej serii można zakupić <TUTAJ>



No i na koniec reakcja Karola na nowości XD


I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa 
Nowszy post Starszy post Strona główna

25 komentarzy:

  1. Reakcja Karola najlepsza :)

    Same cudownosci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że śmierdzi. Malowanie to chyba na balkonie:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie problem w tym, że nie mam balkonu :(

      Usuń
  3. właśnie czytałam u Marchewki, że ten lakier śmierdzi :( szkoda, bo b. fajny!

    jestem fanką Karola <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmierdzi niesamowicie, wcale nie przesadziła. To jak bejca do drewna zmieszana z farba olejną.

      Usuń
  4. Jaki ptaszek <3 ja mam w domu dwie nimfy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karol<3 tak ma na imię mój Tż :D
    Ja zawsze maluję przy otwartym oknie.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne te ćwieki :) czekam na zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier wygląda ciekawie :D
    a Karol jest NIESAMOWITY! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Karol jest genialny! :) Szkoda, że ten lakier tak śmierdzi, bo cudownie się przedstawia, a na kolejne mani z ćwiekami- czekam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kocham ćwieki w każdej postaci :-)

    Karol przesłodziaszny! Więcej zdjęć poproszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. też mi się marzą te ćwieki, ale wolałabym kupić w PL :(

    OdpowiedzUsuń
  11. lakier bardzo ciekawy, więc polecam malowanie na balkonie :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakier wygląda świetnie, szkoda tylko, że jego zapach odrzuca :/

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba zostanę wielką fanką Karola :DD

    OdpowiedzUsuń
  14. ale te ćwieki są wspaniałe <3 a lakier też całkiem spoko. może jakoś na parapecie maluj przy otwartym oknie, czy coś.

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny kolor lakieru a Karol jest słodki:)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*