Mój pierwszy paznokciowy mix. Pragnęłam go wykonać od kiedy ujrzałam go na blogu Kayla Shevonne. Ćwieki użyte w tym zdobieniu zakupił...

Nail Art Mix

By | 6/02/2013 32 comments
Mój pierwszy paznokciowy mix. Pragnęłam go wykonać od kiedy ujrzałam go na blogu Kayla Shevonne.


Ćwieki użyte w tym zdobieniu zakupiłam w sklepie BornPrettyStore. Przesyła, którą przyszły była ekspresowa (1,5 tygodnia, w tym przetrzymanie przesyłki przez pocztę). Sam wygląd ćwieków natomiast przeszedł moje oczekiwania. Są dużo lepiej wykonane niż się tego spodziewałam, wiadomo jaka potrafi być jakość chińskich produktów. W karuzeli otrzymujemy 12 rodzajów ćwieków. Ja dostałam 13, bo srebrne piegi wpadły omyłkowo do przegródki z łezkami :)



Ćwieki nanosi się na paznokieć dość łatwo. Mały problem sprawiało mi ich chwycenie, bo są to naprawdę maleństwa z którymi miałam pierwszy raz styczność. Ostatecznie używałam do ich przenoszenia wykałaczki lekko namoczonej w przezroczystym lakierze, aby się kleiło. Taka metoda najlepiej sprawdziła się w moim przypadku. Układałam je na jeszcze mokry lakier po czym zalałam dużą ilością topcoatu, aby utrwalić. Napisze potem ile dni trzymały się na paznokciach, bo nie mam zamiaru zmywać tego mani. Zbyt pięknie prezentuje się na paznokciach :)

Jak już napisałam ćwieki można zakupić w sklepie BornPrettyStore, gdzie do wyboru jest jeszcze jeden rodzaj karuzeli.<TUTAJ> Używając kodu CLL91 otrzymujecie rabat -10%, a wysyłka jest darmowa.

 

To tyle na temat samych ćwieków. Zapraszam do oglądania masy fotek.









I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa 
Nowszy post Starszy post Strona główna

32 komentarze:

  1. Połączenie kolorystyczne jest niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja :) Uwielbiam Twoje zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Ci wyszło! Jutro będę zamawiać tę karuzelę z ćwiekami, więc rabacik się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kciuk mi się bardzo podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się takie zdobienie.
    serduszko jest najlepsze, zapraszam na rozdanie na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też serduszko najbardziej przypadło do gustu

      Usuń
  6. te ćwieki strasznie kuszą, są cudowne.
    zresztą całe zdobienie powaliło mnie na kolana ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne jest to serducho, kiedyś te cwieki będą moje, prędzej czy później!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze większe serce w tej drugiej karuzeli. Coś myślę, że te serduszka często będą gościć na mych paznokciach :)

      Usuń
  8. o tak, kuszące te ćwieki, a całe zdobienie bardzo bogate. podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się serduszko najbardziej podoba a zaraz za nim mały paznokieć :D Super to wygląda :) Muszę tak kiedyś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też widziałam u Kayli i taaak mi się spodobało. super!

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdobienie, naprawdę świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny P:) uwielbiam takie paznokciowe Mix-y :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To tylko ja mam takiego pecha? Zamówienie zrobiłam w marcu w bornprettty, po 6 tygodniach napisałam do nich, że paczki nie ma, kazali poczekać jeszcze tydzień i wysłali mi ponownie, na co czekam już 2 tygodnie. Chyba nie dane mi będzie dostać moje zamówienie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, może jeszcze dostaniesz tą druga przesyłkę, skoro jeszcze raz wysłali. Mi poczta trochę przetrzymała przesyłkę też, dlatego nie lobię tej instytucji. Dziś zamawiam lakier i tą drugą karuzele z ćwiekami, mam nadzieje, że równie szybko przyjdzie przesyłka.

      Usuń
  14. Świetne połączenie :) Baardzo podobają mi się takie miksy :) A ćwieki chcę takie też <3 ale coś moje zamówienia nie wchodzą :( Chyba muszę kogoś poprosić aby mi zamówił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu nie wchodzą? Co konkretnie za błąd wyskakuje?

      Usuń
  15. kciuk z tymi ćwiekami *_* zresztą wszystkie paznokcie super razem wyglądają :) uwielbiam takie miksy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie mixy! serduszkowe ćwieki są urocze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super są te serduszka właśnie zamówiłam większe :)

      Usuń
  17. świetne są i pomysłowo zrobione :) widzę że lekko zmieniasz szablonik idziesz w dobrym kierunku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. boskie są te ćwieki jak i cały mani - mistrzostwo :D sama czekam na moje ćwieki - bo także zamówiłam w ramach współpracy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale świetne!

    Pokazałaś na raz kilka ciekawych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*