Pora na kolejny lakier z paczki Ambasadorskiej, a jest nim 312 Ultra Violet. Zobaczymy jak się sprawdzi ;p Ultra Violet ma przepiękny...

Rimmel SalonPRO #312 Ultra Violet

By | 6/16/2013 24 comments
Pora na kolejny lakier z paczki Ambasadorskiej, a jest nim 312 Ultra Violet. Zobaczymy jak się sprawdzi ;p


Ultra Violet ma przepiękny fioletowy odcień. Ciemniejszy wrzos, tak mi się kojarzy.

Konsystencja taka sama jak przy Cocktail Passion. Co wcale nie jest taką oczywistą rzeczą, bo zdarzają się różne konsystencje lakierów w tej samej serii w zależności od koloru.


Wciąż jestem pod urokiem buteleczki i wytłoczonej korony na nakrętce. Co maluje paznokcie wpatruje się w nią ;p Taka drobna rzecz, a jak cieszy oko.


Kryje przy 2-3 warstwach. Ja na paznokciach mam 3, ale 2 wyglądały całkiem nieźle. Same zresztą zobaczycie.

Lakiery z tej serii są świetne. Ładnie kryją, szybko schną na wyskoki połysk. No i posiadają najwygodniejszy pędzelek z jakim miałam styczność. Czego chcieć więcej!









No i na koniec przedstawiam wam Karola, który przez większą część dzisiejszego dnia rozkminiał jak zbudować sobie gniazdo na mojej głowie :/


I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa 
Nowszy post Starszy post Strona główna

24 komentarze:

  1. Uwielbiam fiolety a ten jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor! bardzo lubię takie odcienie :) a dla mnie ta buteleczka ma za dużą tą nakrętkę... ;) hmm kim jest Karol? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karol to młoda Kawka, która najprawdopodobniej wypadła z gniazda.

      Usuń
  3. Piękny <3 no i fajnego masz tego Karola :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny lakier :) piękne paznokcie *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor fantastyczny:) idealny na lato:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. widać, że po trzech warstwach jest idealny! świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie uwodzące spojrzenie ma Karol :)

    lakier jest piękny- nie mam żadnego z tej serii, pora to zmienić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Karol to mały czaruś ;P
      Pora najwyższa to zmienić. Polecam miętowy śliczny jest :)

      Usuń
  8. ale Karol :D kolor ładny i jakie ty masz długie paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny kolor ;)

    napisz coś więcej o Karolu, uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karol to mała kawka, która wypadła z gniazda i w obawie przed kotami przygarnęłam. Jeszcze nie potrafi latać, ale już po woli zaczyna :) W tamtym roku miałam Kawkę i Srokę na raz z czego Kawka była strasznie poturbowana przez kota :/ Teraz jest taki okres, że wypadają z gniazd i nie zawsze da rade je oddać rodzicom.

      Usuń
  10. bardzo podobają mi się Twoje paznokcie... i tak ładnie pomalowane. Na ładnych paznokciach każdy lakier ładnie wygląda.
    Chętnie bym obejrzała sesję foto. tego ptaszyska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Strasznie ciężko mu zrobić fotki, bo co chwilę obraca głową. On ma ADHD i sesji by nie przetrwał ;p

      Usuń
  11. Świetny kolorek :)
    Ale groźny Karol :P

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny ten kolor :D

    no i pozdrów Karola ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor piękny, chyba sobie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nadal zachodzę w głowę jak przez tak długi czas potrafisz utrzymać takie pazurki! Kolor prezentuje się na nich idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kolor! :-) Podoba mi się ^^

    A Karol przeuroczy :-) Ja ostatnio widziałam małego ptaszka który leżał na drodze :-( Biedak też wypadł z gniazda, ale niestety było już za późno mu pomóc... :-(

    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne paznokcie, prześliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze wszędzie o tych lakierach :D kurcze pewnie sama się na jakiś kolorek skuszę, a ptaszek kochany :D hah

    OdpowiedzUsuń
  18. z tych lakierów co prezentujesz ten najbardziej mi się podobał od samego początku :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*