Tak wiem, że projekt u Diunay   jeszcze trwa, a obecnie tematem są Winogrona. Osobiście jednak nie biorę udziału w tym tygodniu więc postano...

Owocowy Projekt- Podsumowanie

By | 7/29/2013 14 comments
Tak wiem, że projekt u Diunay  jeszcze trwa, a obecnie tematem są Winogrona. Osobiście jednak nie biorę udziału w tym tygodniu więc postanowiłam zrobić małe podsumowanie projektu.  ZAPRASZAM


Na wstępie chciałam podziękować Diunay za odwalenie świetnej roboty. Widać, że cały projekt jest przemyślany i świetnie zorganizowany. Sporo pracy w niego włożyłaś i osobiście jestem Ci za to wdzięczna.

Projekt był zaplanowany na 9 tygodni zabawy (ja wzięłam udział w 6 tygodniach). Każdy tydzień  odpowiadał innemu owocowi tak jak widać na plakacie, który swoja droga jest uroczy. Po zakończeniu każdego tygodnia odbywało się głosowanie. Zdobienia z poszczególnych tygodni, które zdobyły największą ilość głosów trafiały do Galerii Zwycięzców. Jak dla mnie w projekcie było za dużo cytrusów dlatego większość z nich ominęłam.

Tygodnie w jakich wzięłam udział:
Tydzień I- Truskawka
Tydzień II- Pomarańcza
Tydzień IV- Kiwi
Tydzień V- Jabłko
Tydzień VII- Ananas
Tydzień VIII- Arbuz


Które z moich zdobień podoba Wam się najbardziej?

Pozdrawiam 
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

14 komentarzy:

  1. Wszystkie wzorki cudownie owocowe :D ciężko wybrac jedne:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomarańcza ! Minimalizm u mnie króluje póki co, bo do zdobień trzeba mieć jednak dryg :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie super Ci wyszły, ale w szczególności podobają mi się jabłka i arbuzy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. oj szkoda że nie bierzesz udziału :( bo byś coś fajnego zrobiła znając Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie te truskawy drugie od góry po prawej stronie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne projekt i świetne Twoje prace w nim :) truskawki to moje faworytki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie śliczne, ale najbardziej spodobały mi się kiwi i truskawki 3D :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jabłuszko w Twoim wykonaniu było cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja nie potrafię wybrać najlepszego, wszystkie mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Truskawki i jabłuszka moje ulubione! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. truskawkowe sandwich nails jak dla mnie wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie cudne ale te jabłka i truskawki są genialne !

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie są piękne jednak truskawki są genialne :D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*