Na blogu pojawił się już motyw panterki < TUTAJ >. Jednak to ta panterka dziś prezentowana jest pierwszą jaką wykonałam na swoich pazn...

Różowa Panterka I

By | 7/09/2013 14 comments
Na blogu pojawił się już motyw panterki <TUTAJ>. Jednak to ta panterka dziś prezentowana jest pierwszą jaką wykonałam na swoich paznokciach.

Wykonałam to mani ze względu na sugestie dziewczyny z Wizaż. Stwierdziła ona wówczas, że nie podoba jej się Mix paznokciowy i wolała by każde zdobienie z osobna.


Do wykonania tego mani użyłam (po raz kolejny ;p) :
 #702 Simply Sizzling
 #227 New Romantic
Czarna farbka akrylowa
Ćwieki z  BornPrettyStore ( CLL91 kod na 10% zniżki)












I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa 
Nowszy post Starszy post Strona główna

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajne, kciuk chyba mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś pięknego!Jestem pod wrażeniem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne! ćwieki dodają charakteru:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie się podobał mix ale panterka też jest fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Omg ten kciuk jest po prostu mistrzowski :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Grrrr.... bosko:D Uwielbiam Twoje zdobienia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kciuk wymiata :) jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  8. Kciuk zdecydowanie :) a calość jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się kciuk, jest świetny :) I ten jasnoróżowy lakier także

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo drapieżne ;) ale wygląda przpeieknie ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. panterka super, ale ten kciuk ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam panterkę na paznokciach ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*