Ostatnio pierwszy raz zrobiłam motyw panterki na wszystkich swoich paznokciach. Tak mi się spodobał ten look, że postanowiłam zmalować go zn...

Różowa Panterka

By | 6/20/2013 22 comments
Ostatnio pierwszy raz zrobiłam motyw panterki na wszystkich swoich paznokciach. Tak mi się spodobał ten look, że postanowiłam zmalować go znowu. Za inspiracje kolorystyczną posłużył mi mój strój kąpielowy, który zresztą jest w motywie panterki :)


Lakier Flirt trzyma się świetnie, utwierdziło mnie to w przekonaniu, że ulepszyli formułę. Chwała im za to, bo teraz ta kolekcja jest naprawdę SUPER i nie zachwyca jedynie kolorami.


Panterka sprawiła, że moje wcześniejsze wrażenia grubej płytki zniknęły. Nie wiem czemu wcześniej, jedynie jeden palec tak przyozdabiałam. Teraz jednak to się zmieni, bo planuję ten motyw wypróbować w kilku wariantach kolorystycznych.








I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa 
Nowszy post Starszy post Strona główna

22 komentarze:

  1. idealnie pasuje do stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci to wyszło :D ja do panterki nie mam cierpliwości, jedyne co mi się zdarzyło robić to motyw zebry :D bo jest prosty i w miarę szybki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. panterkę wbrew pozorom też szybko się robi :P

      Usuń
    2. Zgadzam się, szybko się robi :) Zebry jeszcze nie robiłam hmmm

      Usuń
  3. podziwiam Twój talent i wyobraźnię. świetnie odwzorowałaś bikini :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :)
    Jak to robisz że wychodzi Ci tak świetnie? Ja tak nie umiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszło! ;) Zazdroszczę długich pazurków, mnie moje długie za bardzo przeszkadzają ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie mogę napatrzeć się na te Twoje pazurki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. strój super odwzorowany, te mani troszkę skróca Ci optycznie paznokcie, co mi się bardzo podoba (chyba, że je troszkę podcięłaś) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super wzorek! :D koniecznie go kiedyś zrób na plaże z tym strojem ;) uwielbiam kolor tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zachęcająco wyszło i zajebista inspiracja

    OdpowiedzUsuń
  10. W końcu będę musiała wypróbować robienie panterki, bo za każdym razem jak widzę to podoba mi się jeszcze bardziej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. *strój :)
    Mani czadowe :D idealnie pasuje do Twojego stroju :) A Flirt jak już mówiłam uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. nie robiłam nigdy panterki u siebie :) ale podoba mi się nawet z różem, mimo iż nie przepadam za tym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj nie wyszłabym w takich paznokciach, nie mój styl zupełnie :P Ale fajnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  14. kolorystycznie wygląda świetnie :) mimo, że różu nie lubię to w tym połączeniu bardzo mi się podoba i chętnie coś podobnego u siebie zmaluję.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*