Tak jak podejrzewałam, białe paznokcie długo u mnie nie przetrwały. Ponieważ dzisiaj mam trochę wolnego czasu, chwyciłam za pędzelek i zaczę...

Birds Nail Art- Białe paznokcie- Hybrydowe paznokcie- Semilac 001 Strong White- Ręcznie malowane

By | 5/02/2015 17 comments
Tak jak podejrzewałam, białe paznokcie długo u mnie nie przetrwały. Ponieważ dzisiaj mam trochę wolnego czasu, chwyciłam za pędzelek i zaczęłam malować.  Za inspiracje posłużył Mi nikt inny jak Karolek. Od niedawna jest już u mnie, co mnie niesamowicie cieszy. Dopiero teraz mieszka Mi się cudownie. Do tej pory było jakoś tak pusto i smutno. Zwierzaki dają jednak dużo radości.


Zdobienie wykonałam na hybrydzie Semilac, którą prezentowałam Wam  Czarna farbką akrylową zmalowałam ptaki. Następnie całość pokryłam moim ulubionym topem czyli Sally Hansen Instant-Dry. 

Powiem Wam, że dosyć fajnie maluje się farbkami po hybrydzie. Początkowo obawiałam się, że pędzelek będzie Mi się ślizgał, a farba spływała. Na szczęście nic takiego nie miało miejsca. Zobaczymy z czasem jak hybryda się zachowa w trakcie zmywania tego dzieła za kilka dni. Niby nic nie powinno się stać przy kontakcie ze zmywaczem bezacetonowym, ale mimo to nieco się obawiam.












Jak część z Was pewnie zauważyła, mam już dość mocno zmasakrowany kciuk w lewej ręce. Jeszcze pierwszego dnia spiłowałam sobie niechcący brzeg hybrydy. Rano natomiast potraktowałam ją nożem. No i nie zapomnijmy o 8h w pracy gdzie skutecznie je masakrowałam. Nie ma co, nawet gdyby hybryda odpadła mi za 3 dni i tak będę zadowolona. Żaden lakier nie przetrwał by tego co ona przeżyła 1 dnia. Nie wspominając o tym, że gdyby nie hybryda to spotkanie poranne z nożem miało by gorsze skutki niż zniszczony lakier.

No i na koniec moja inspiracja czyli Karol.


I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

17 komentarzy:

  1. Karol mnie przeraża na szczęście na paznokciach wygląda mniej groźnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany masz Kawkę????????? Skąd?? Ja jestem zakochana we Srokach i w Kawkach!!! Uwielbiam te ptaki!!!

    Mam nadzieję, że będziesz często dzieliła się jego fotami i opowiesz pokrótce jak wpadł w Twoje łapki!!! Marzę o mieszkaniu z jednym z tych ptaków!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa no i przepraszam.

      Zdobienie wyszło Ci świetnie!!!

      Usuń
    2. No może wyskrobie kiedyś post z historią Karola. Całkiem fajny pomysł.

      Usuń
    3. Kochana nie może, tylko na pewno :)

      Usuń
  3. boski ten Twój Karol <3
    na paznokciach też świetnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja kocham nail art <3 zdecydowanie przeslicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. malunki piękne :))
    *pozdrowionka dla Karola - świetnie się prezentuje (prawdziwy model z niego;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ ciekawie wygląda ten twój Karol na paznokciach:)) bardzo podoba mi się takie zestawienie białego z czarny wzorkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karol jaki cudowny! No mega zwierz <3
    Zdobienie wyszło Ci tak przepiękne, że dobrze, że dałaś tyle zdjęć bo napatrzeć się nie mogę *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba Karolek na paznokciach, świetnie go namalowałaś. Co do zmywania nie masz się czego obawiać. Ja kilka razy stemplowałam na hybrydzie zmywając wzór milion razy zanim byłam zadowolona, z hybrydą nic się nie działo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, spokojnie będę zmywać :)

      Usuń
  9. ha ha, Karol jaki model :) idealnie wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karolek na pazurkach pierwsza klasa. A zwierzaki są zawsze świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*