Nieco odpicowałam moje szpony. Kolor jednak tak bardzo Mi się podobał, że postanowiłam go niczym nie przykrywać. Dodałam jedynie odrobinę c...

Black French and Statue of Liberty- Semilac Hard Milk- Golden Rose Nail Art #106, Rich Color #35, Sally Hansen Instant-Dry

By | 5/13/2015 8 comments
 Nieco odpicowałam moje szpony. Kolor jednak tak bardzo Mi się podobał, że postanowiłam go niczym nie przykrywać. Dodałam jedynie odrobinę czerni na końcówki, aby moje szpony wydawały się bardziej ostre. I delikatny akcent na paznokciu serdecznym w postaci Statuy Wolności.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Semilac Hard Milk
* Golden Rose Nail Art #106
* Golden Rose Rich Color #35
* Płytka QA39
* Sally Hansen Instant-Dry








Nowszy post Starszy post Strona główna

8 komentarzy:

  1. muszę wypróbować ten rodzaj frencha, póki mam pazury szpice, ciekawy efekt daje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Statua wygląda jak widmo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Statula wygląda obłednie na tym kolorku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Statua genialna! I ten jasny kolor jest piękny =*

    OdpowiedzUsuń
  5. No bardzo ciekawy pomysł na zdobienie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie będę oryginalna, podobnie jak poprzednikom bardzo spodobała mi się ta statua! Idealnie się wpasowała

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe i rzeczywiście "szponiaste"!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*