Pogoda za oknem nie rozpieszcza. Deszcz, wiatr i pioruny. Zapragnęłam wiec odrobiny radości na paznokciach. A nic nie poprawia humoru bardzi...

Neon Flower Nails- Lakier piaskowy- Stemplowe kwiatki- Neonowe paznokcie- Semilac 001 Strong White, Lovely Ibiza #1, Golden Rose Rich Color #35

By | 5/06/2015 10 comments
Pogoda za oknem nie rozpieszcza. Deszcz, wiatr i pioruny. Zapragnęłam wiec odrobiny radości na paznokciach. A nic nie poprawia humoru bardziej niż neony.


Do wykonania tego mani użyłam:
Semilac 001 Strong White
* Lovely Ibiza #1
* Golden Rose Rich Color #35
* Płytka BP- 54








I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

10 komentarzy:

  1. uwielbiam takie oczojebne kolorki, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega i chociaż nie lubię neonów, to takie mani mogłabym nosić ;)
    Piękny jest ten kwiat, coraz bardziej mnie kusi i pewnie skończy się tak, że kupię tę płytkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne! :) Niedawno sama z takim kolorem na paznokciach śmigałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor. Taka bomba energetyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piekny ten neonek, super u Ciebie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez mam ten piasek ibiza :)
    Swietne zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ten piaseczek z Lovely, szkoda tylko, że dość długo schnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go nakładam cienkimi warstwami i wysycha bardzo szybko.

      Usuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*