Kolejne stempelki na mojej jak dotąd niezniszczalnej hybrydzie Semilac Hard Milk . Do wykonania tego mani użyłam: * Semilac Hard Milk ...

Keep Calm and Glasses- Semilac Hard Milk- Stemple BornPrettyStore

By | 5/19/2015 7 comments
Kolejne stempelki na mojej jak dotąd niezniszczalnej hybrydzie Semilac Hard Milk.


Do wykonania tego mani użyłam:
* Semilac Hard Milk
Rimmel SalonPRO #702 Simply Sizzling
* Płytka BornPrettyStore  BP-L012
* Sally Hansen Instant-Dry











Robiąc zakupy na BornPrettyStore pamiętajcie, że używając kodu CLL91 otrzymujecie 10% zniżki oraz DARMOWĄ WYSYŁKĘ


I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa

Nowszy post Starszy post Strona główna

7 komentarzy:

  1. Ale fajny pomysł! :-) Podziwiam umiejętności!

    OdpowiedzUsuń
  2. Za każdym razem kiedy myślę, że na paznokciach widziałam już wszystko - ktoś (tak jak właśnie Ty) robi zdobienie z czymś, czego jeszcze nie widziałam ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kolory!
    Wtczaiłłm na płytce świetny napis: hugs and kisses <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kolorystyka:)))a wzorki bajecznie wyszły

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezły odrost :)
    Wzorek wyglada super!!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*