Mój pierwszy Saran Wrap. Bardzo spodobała mi się ta technika zdobienia paznokci, bo jest szybka i efektowna. Zapraszam do oglądania moich ma...

Saran Wrap

By | 7/05/2013 21 comments
Mój pierwszy Saran Wrap. Bardzo spodobała mi się ta technika zdobienia paznokci, bo jest szybka i efektowna. Zapraszam do oglądania moich marmurkowych paznokci :)


Najpierw pomalowałam paznokcie #702 Simply Sizzling i poczekałam, aż całkowicie wyschnie. Następnie nałożyłam na niego #227 New Romantic i kiedy jeszcze był mokry pociapałam po nim kuleczką z foli spożywczej.





Bardzo mi się spodobał efekt końcowy, a zestawienie tych dwóch lakierów trafiło do ulubieńców. Jednak czegoś mi brakowało, więc dokleiłam kilka ćwieków z BornPrettyStore.







I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa 
Nowszy post Starszy post Strona główna

21 komentarzy:

  1. świetne to połączenie z ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Połączenie tej metody i ćwieków wygląda genialnie!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię te marmurki :) Wersja bez ćwieków bardziej przypadła mi do gustu, masz mega długie paznokcie O_o

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie miałam się do tego zabierać, ale nie wiem jakich kolorów użyć.. Zawsze te same dylematy ;)

    Bardzo podoba mi się urozmaicenie ćwiekami <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to nigdy się nie mogę zdecydować z kolorami.

      Usuń
  5. o łał, świetne! i wydaje się proste w wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zawsze świetnie, a w połączeniu z ćwiekami to już w ogóle cud-miód :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie to razem wygląda:) te ćwieki cudowne:D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie że dodałaś te ćwieki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. z ćwiekami wygląda jeszcze fajniej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię takie zdobienie :) sama niedawno spróbowałam zabawy z folią i daje świetne efekty. wybrałam nawet podobne połączenie kolorystyczne :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*