Kolejne zdobienie inspirowane stylem muzycznym. Tym razem postawiłam na mój ulubiony czyli Punk Rock. Mani wykonałam w kolorach różowo-czarn...

Punk Rock Nails

By | 7/30/2013 19 comments
Kolejne zdobienie inspirowane stylem muzycznym. Tym razem postawiłam na mój ulubiony czyli Punk Rock. Mani wykonałam w kolorach różowo-czarnym, bo czerwono-czarne już wykonałam <TUTAJ> Wyszły one zdecydowanie bardziej EMO niż to planowałam, ale i tak jestem zadowolona :)


 Do wykonania tego mani użyłam:
EssenceColour&go #144 Black is back
Golden Rose Paris #248
Delia Coral Prosilk Edycja Kropkowa #M08
*  Srebrne ćwieki z  BornPrettyStore ( CLL91 kod na 10% zniżki)
*  Różowe ćwieki z AllePaznokcie 
*  Biała farbka akrylowa
*  Catrice Quick Dry & Shine Top Coat










 Jak Wam się podoba ?


Pozdrawiam 
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

19 komentarzy:

  1. EMU czy EMO?:)

    Tym razem nie w moim stylu, ale brawo za dokładność "malunków":)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie :) Podobają mi się krótsze paznokcie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są! :)

    Dodatkowo zapraszam Cię na mojego bloga na którym pojawiła się notka pod którą czekam na pytania od czytelników.
    Dodaję link: http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/2013/07/129-postanowienie-dotyczace-bloga.html#comment-form

    Serdecznie pozdrawiam i buziaki zostawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne są, fajnie Ci wyszło to, że dużo się dzieje a mimo to nie ma przesytu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglada tylko ta litera A niewiem czemu kojarzy mi sie z Crisem Angelem

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne dzieła sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czacha!! <3<3<3 ja mam tylko naklejki czachowe, namalować nie potrafię XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne mani, najbardziej podoba mi się kciuk :) Też mam ten GR :)

    OdpowiedzUsuń
  9. całość jest MEGA! uwielbiam taki składzik różności:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. i znowu szczena mi opadła ;) super zdobienie.
    otagowałam Cię, jeżeli masz ochotę to zapraszam: http://zjemciklapki.blogspot.com/2013/07/133-comiesieczny-mix-fotograficzny-1.html

    OdpowiedzUsuń
  12. znowu paznokcie z pazurem, hehe :)
    no i znowu świetne ;D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*