Uwielbiam Mix'y paznokciowe, a z tego jestem wyjątkowo dumna. Mój pierwszy MIX możecie zobaczyć < TUTAJ > Tak bardzo się jarałam t...

Pink Nail Art Mix

By | 7/08/2013 23 comments
Uwielbiam Mix'y paznokciowe, a z tego jestem wyjątkowo dumna. Mój pierwszy MIX możecie zobaczyć <TUTAJ> Tak bardzo się jarałam tym mani, że zrobiłam pełno zdjęć.
Zapraszam więc do oglądania naprawdę dużej ilości fotek ;p


Do wykonania tego mani użyłam:
 #702 Simply Sizzling
 #227 New Romantic
Czarna farbka akrylowa
Ćwieki z  BornPrettyStore ( CLL91 kod na 10% zniżki)













Jak wam się podoba?
Lubicie Mix'y paznokciowe?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

23 komentarze:

  1. Długośc Twych paznokci mnie powala;) Świetny wzorek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię patrzeć na paznokciowe mixy, ale sama jeszcze nie robiłam. Muszę nadrobić :D Podoba mi się Twój pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mix to idealne mani dla niezdecydowanych. Dlatego je tak lubię.

      Usuń
  3. nie umiałabym funkcjonować z takimi paznokciami ale są piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem fanka Twoich mixów, boskie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Co się dziwić - świetny mani! I panterka, i saran wrap i flaga :) Ale chyba jednak najbardziej mi się podoba ta różowa panterka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja :) Bardzo fajnie to wyszło ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam mixy.. chociaż sama jeszcze nie robiłam.. Twój jest kapitalny! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz to koniecznie nadrobić i stworzyć Mix.

      Usuń
  8. fajne te mixy, no. jak nie wiadomo na co sie zdecydowac, to na wszystko po trochu. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodki jest ten mix, sama się sobie dziwie, że zachwycam się mani w kolorach różu to do mnie nie podobne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. zachwycasz dziewczyno ;]
    cieszy oczy, marzy mi się taki ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*