Lakier Zielona Fantazja został stworzony przez Bernadettę . Kiedy malowałam paznokcie tym lakierem był straszny upał. Ze względu na ten...

Wibo Gel Like #3 Zielona Fantazja

By | 6/26/2013 17 comments
Lakier Zielona Fantazja został stworzony przez Bernadettę.


Kiedy malowałam paznokcie tym lakierem był straszny upał. Ze względu na ten skwar, lakier strasznie mi smużył. Kiedy udało mi się opanować smużenie pojawiły się bąbelki. Malowanie paznokci w takie upały to istny koszmar! Zdecydowanie nie polecam!!!!



Lakier jest w kolorze jaskrawej zieleni, bardzo pozytywny kolor :) Podejrzewam, że gdybym malowała nim paznokcie w nieco niższej temperaturze to nie sprawiał by problemów.
Kiwi na Zielonej Fantazji <TUTAJ>






Karol zasnął i mogłam napisać posta. Candy poszła w jego ślady. Uznała jednak, że nie potrzebuje całej klawiatury ;p



I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa 
Nowszy post Starszy post Strona główna

17 komentarzy:

  1. ale słodziaki :D śliczny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny odcień zieleni :)
    i jakie słodkie ptaszydło :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedy nim malowałam nie miałam tych problemów, aż z ciekawości w najbliższych dniach sprawdzę czy mojemu ciepło zaszkodziło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źle zrozumiałaś. On się nie popsuł od ciepła. Lakiery w trakcie upałów dziwnie się zachowują ze względu na temp. potem wszystko wraca do normy.

      Usuń
    2. Nie nie, wiem o co Ci chodzilo. Może po prostu źle się wyraziłam

      Usuń
  4. fajna zielen :P aaaaale Karol fajnie spi :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor super ale piesek i ptaszek też ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolorek :D Naprawdę pozytywny!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ten odcień :) Ja akurat pomalowałam przed chwilą podobnym kolorem z Rimmela, ale jakąś dziwnie gęstą konsystencję ma i kiepsko mi się malowało, a teraz mnóstwo bąbelków się pojawiło

    OdpowiedzUsuń
  8. ale świeży odcień ;)

    ahh ten Karol jest uroczy <3 psinka również

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki śliczny piesek! lakier też,ale piesek ładniejszy

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny kolor lakieru i ciekawe zwierzaki,

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny lakier i zwierzaczki :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*