Moją inspiracją było zdjęcie jakie jakiś czas temu zamieściłam na FB , pochodzi ono z bloga Anutki. Nie mogłam się powstrzymać z jego wykon...

Watermelon Nails

By | 5/23/2013 33 comments
Moją inspiracją było zdjęcie jakie jakiś czas temu zamieściłam na FB, pochodzi ono z bloga Anutki.
Nie mogłam się powstrzymać z jego wykonaniem. Tak bardzo spodobał Mi się ten pomysł. Zapraszam do oglądania zdjęć, moich Arbuzowych paznokci :)








Zapraszam was również do wzięcia udziału w Owocowym Projekcie organizowanym przez Diunay. Zapowiada się naprawdę fajna zabawa. START: 3.06.13r.


I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa

Nowszy post Starszy post Strona główna

33 komentarze:

  1. arbuz cudowny taki soczysty ciekawe jaki zrobisz na arbuzowy tydzień ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale smakowite paznokcie;) Ale Ty pomysłowa;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja właśnie chciałam zapytać czy Ty już przypadkiem nie rozpoczęłaś owocowego wyzwania :P Fajny pomysł na zmalowanie arbuza, bardzo mi się podoba - inny niż wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajowy ten Twój arbuzik :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem tak, bo brakło mi słów: DRAMATYCZNIE PIĘKNE !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. luzik arbuzik :D fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tak mi się podobają, że wlazłam tu następny raz, żeby popatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje wyszło dużo fajniej:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze. Aż przypomniały mi się kolczyki, które kiedyś koleżanka dla mnie zrobiła. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaaaaaa! Ekstra, niby każdy ma podobną wizję- no w końcu to musi być arbuz, jednak samo wykonanie tyle zmienia!!

    OdpowiedzUsuń
  11. strasznie podoba mi się pomysł wykorzystania 123 jako pestek - wymiata! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie wyszło, ciekawy pomysł z tym gliterem jako wypełnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny pomysł na wykorzystanie JJ! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ARBUZ- uwielbiam ale Twoje paznokcie bardziej, jesteś genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię arbuzów, ale Twoje paznokcie są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny ten manicure :) uwielbiam arbuzy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam sporo owocowych pazurków, ale ten mani jest genialny. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyszedł Ci fantastycznie :) !!! ahh <3

    OdpowiedzUsuń
  19. ale super pomysł i wykonanie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. LOVE!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. boskie paznokcie! <3
    dopiero zaczynamy, wpadnij czasem, już jutro pierwsze zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Brokat od JJ pasuje w tym zdobieniu bardziej niż czarne kropki malowane ręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jestem zachwycona taką interpretacją arbuza. ja się przy tym mogę schować z tym co zmalowałam prawie rok temu :(

    OdpowiedzUsuń
  24. arbuz jest mega! muszę spróbować, jak urosną mi choć trochę paznokcie :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  25. Az chce mi sie piszczec z radosci! Uwielbiam arbuzy, bo kojarza mi sie z latem i swiezoscia! Uwielbiam Ci za to, ze uzylas brokatowego lakieru, zeby zrobic pestki :D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*