Bardzo lubię oglądać Wasze MIX-y. Ostatnimi czasy sporo jestem w rozjazdach i nie mam kiedy zrobić wpisów. Postanowiłam więc zrobić swój wł...

Instagram MIX- Październik

By | 11/14/2014 5 comments
Bardzo lubię oglądać Wasze MIX-y. Ostatnimi czasy sporo jestem w rozjazdach i nie mam kiedy zrobić wpisów. Postanowiłam więc zrobić swój własny instagramowy mix. Mam nadzieję, że wam się spodoba.


1. Moje pierwsze O.P.I, 2. Zakupy w Galerii Bałtyckiej, 3. Dina słodko śpi, 4. Starbucks i ich dyniowa kawa pychaaa.

5. Rozczarowana Dina, 6. Smoky Nails, 
7. Pierścionek By Dziubeka, 8. Baza pod zdobienie i pierścionek By Dziubeka.

9. KFC, 10. Halloweenowe zdobienie 😈, 
11. Nowy koci domek dla tabletu. 

I jak Wam się podobają takie MIX'y?
Robić je regularnie?

Follow

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

5 komentarzy:

  1. Like it, like it. Mi ta dyniowa kawa nie smakowała, zdecydowanie za słodka. I uwielbiam Twoje halloweenowe pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super mix :) Bałtycką lubię, ostatnio byłam w Starbucks i też miałam taką pyszną kawkę dyniową, pyszna ! Czułam cynamon.. a dynię średnio, ale boska :)
    B smart bym zjadła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od Bałtyckiej wolę Riviere i to nie tylko dlatego że mam blisko.

      Usuń
  3. ja bardzo lubię tego typu posty <3 ciekawa jestem tych OPIków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci ze szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*