Dosyć nie udana inspiracja. Nie wyszło tak jak powinno, ale na żywo wygląda nieco lepiej. Paznokcie przedstawiają łuski czerwonego smoka. Do...

Projekt Książka- Fantasy

By | 5/03/2013 27 comments
Dosyć nie udana inspiracja. Nie wyszło tak jak powinno, ale na żywo wygląda nieco lepiej. Paznokcie przedstawiają łuski czerwonego smoka. Do tygodnia Fantasy wybrałam książkę George'a R. R. Martina 'A Game of Thrones'. Moją ulubioną postacią jest Daenerys Targaryen i to ona jest główną inspiracją. Symbolem jej rodu jest smok i hasło 'Fire and Blood'.





I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

27 komentarzy:

  1. całkiem ciekawe, następnym razem będą idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A czym robiłaś łuski? Ja bym proponowała do tego tiul :)
    Nie przejmuj się, następnym razem będą świetne! :) - na pewno zdjęcie nie oddaje tego jakie są naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie miałam tiulu, a na pewno z nim by lepiej wyszło. Łuski wydrapałam diodą, dlatego takie krzywe.

      Usuń
    2. mogłas spróbować je zrobic na mokrym lakierze wykałaczka lub igła :P

      Usuń
    3. Robiłam na mokrym, ale diodą.

      Usuń
    4. Mogę Ci podesłać trochę tiulu jakbyś chciała, mam go dość dużo :D

      Usuń
    5. Mama powiedziała, że powinna gdzieś mieć. Jak by jednak się myliła będę wiedzieć do kogo się uśmiechnąć :)

      Usuń
  3. fajny efekt :)) na miniaturce wygląda jakby był brokatowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale długie paznokietki :) ładne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah ona jest również moją ulubioną postacią, choć szczerze się przyznaję iż oglądam tylko serial.
    Efekt łusek faktycznie troszkę mało widoczny, wina leży chyba po stronie topu, który bardzo odbija światło.
    Na pocieszenie mogę dodać, że ja ostatni tydzień również uważam, za średnio udany w moim wykonaniu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię Daenerys i też tylko z serialu.
      A łuski świetne jak na tak "prowizoryczną" metodę. :)
      Trening czyni mistrzem, choć nie jestem pewna czy będą jeszcze okazje do wykonania smoczego mani :)

      Usuń
    2. Ja też tylko serial oglądałam ;p

      Usuń
    3. ja też uwielbiam Daenerys!
      sam pomysł super, ale wykonanie musi być naprawdę trudne.

      Usuń
    4. ja też oglądam tylko serial i ona też jest moją ulubioną postacią :) a łuski moim zdaniem są bardzo smocze :) szczególnie na wskazującym i środkowym

      Usuń
  6. interesujące, ale nie wpadłabym za żadne skarby, że to są łuski :) ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na fotkach faktycznie nie widać, ale w realu są bardziej widoczne.

      Usuń
  7. bardzo ładnie :) masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy efekt, bardzo intrygujący:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tu nic nie widzę żeby coś nie wyszło uważałabym że tak to właśnie miało wyjść więc jest bombowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też uwielbiam Daenerys <3 z serialu oczywiście, paznokcie fajne ^^ pomysł z łuskami muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od razu skojarzyłam ze smokami, świetnie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*