Zdobienie wykonane na Projekt Książka . Spóźnione, ale co tam. Inspiracją była bajka 'Królewna Śnieżka'. Skupiłam się na jej włosach...

Projekt Książka- Bajka

By | 4/09/2013 23 comments
Zdobienie wykonane na Projekt Książka. Spóźnione, ale co tam. Inspiracją była bajka 'Królewna Śnieżka'. Skupiłam się na jej włosach na których nosiła czerwoną opaskę z kokardką. W wersji filmowej :) Kokardka została zrobiona za pomocą stempli. Wyszła jednak bardzo blado więc poprawiłam ją pędzelkiem. Oto efekt.
 






I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam 
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

23 komentarze:

  1. na pierwszy rzut oka przyszedł mi do głowy zmierzch a dokładnie zaćmienie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste a zarazem bardzo eleganckie nadające się na każdą okazję :) Takie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny efekt. I wyszło bardzo elegancko. I na imprezę i nawet odważyłabym się do pracy (jak nie ma ograniczeń w tych sprawach ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo bardzo ciekawy pomysł :) Co prawda do póki nie napisałaś jaka to bajka nie domyślałam się jednak faktycznie teraz już mi pasuje^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne delikatnie pomalowane pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne :) ta czerń ma jakąś taką głębie a kokardka dodaje elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne:) jestem całkowicie na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna interpretacja :)
    prosto ale już z daleka wiadomo o co chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie z jabłkiem od razu wszystko przypomina! :) Tak proste, a tak trafione!: )

    OdpowiedzUsuń
  10. Mroofa!! I wanted to let you know I nominated you for a Liebster Award! I am so happy you found my blog and I found yours. I wanted to let others know about you so I decided to tag you for it. You can nominate others if you want or not. Thanks!!!
    --Karen

    http://klovesnailpolish.blogspot.com/2013/04/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  11. pomysł na zdjęcie z jabłkiem- MEGA!

    OdpowiedzUsuń
  12. proste, a zarazem eleganckie i delikatne ;) super ;) no i to foto z jablkiem.... :) ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet nie czytając notki domyśliłam się że chodzi o tą bajkę, świetny miałaś pomysł wszystko do siebie pasuje i jabłko i kokardki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie bardzo :) mrocznie tak trochę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny efekt !! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. baardzo ładny efekt, fajny mat na spodzie

    OdpowiedzUsuń
  17. Super to wykombinowałaś... przepięknie to wygląda. :) jadę po tych Twoich postach nadrabiając zaległości i zaraz będę zbierać szczękę z podłogi! :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*