Faza na ciemne paznokcie wciąż trwa ;p Dzisiaj padło na lakier, który idealnie nadaje się na weekendowe wypady i nie mam tu na myśli jedynie...

Essence Colour 3 #01 Midnight Date

By | 9/07/2013 20 comments
Faza na ciemne paznokcie wciąż trwa ;p Dzisiaj padło na lakier, który idealnie nadaje się na weekendowe wypady i nie mam tu na myśli jedynie nazwy.


Kolejny lakier od Essence, który nie sprawiał Mi żadnych problemów. Coś czuję, że naprawdę polubię te podwójne buteleczki :)


Midnight date to ciemny granat z chabrowym shimmerem. Po wyschnięciu paznokcie mają taki 'metaliczny' błysk.


Podobnie jak #06, nakładał się bezproblemowo. Płynna, ale nie lejąca się konsystencja równomiernie pokryła płytkę paznokcia. 1-2 warstwy i otrzymujemy idealne krycie. Schnie ekspresowo.

Jestem zachwycona i nawet do buteleczki już się przyzwyczaiłam :)


Top 'City that never sleeps' przetestowałam jedynie na palcu serdecznym. Zielone mieniące się fleksy wraz z drobnym brokatem, które są zanurzone w takiej klarownej lekko fioletowej bazie, bardzo ładnie prezentują się na tle granatu. Ja wybrałam jednak ponownie wersje solo.





I jak Wam się podoba?

Ja po raz kolejny jestem zachwycona lakierem z serii Color 3

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

20 komentarzy:

  1. Wow.Daje naprawdę nieziemski efekt.Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj zgadzam się kolor jest obłędny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kolor! chyba zaczynam żałować, że go nie kupiłam, a promocja się już u mnie skończyła :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor :)kojarzy mi się z takim rozgwieżdżonym niebem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie też zachwycają te podwójne buteleczki :) takie topy to ja uwielbiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ;) piękny! szkoda, że mi się taka wyprzedaż nie trafiła ;( chętnie po Twoich recenzjach bym się w niego zaopatrzyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam właśnie ten i czarny i coś czuję, że oba będą często gościć na moich pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne i podoba mi sie jeszcze bardziej niz poprzedni! Jak ja zaluje, ze nie mam dostepu do tej firmy to masakra :( widzialam niektore na allegro za 12zl + przesylka. parodia!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolor i z flejksami też ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest prześliczny ! Patrz jak się zgrało - właśnie dzisiaj szykowałam zdjęcia do posta o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Top z Rimmela muszę przyznać użyłam 2 razy i jestem zadowolona. Stosuję top w sumie gdy lakier na prawdę nie ma połysku, a tak to oszczędzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mi również bardzo się podoba. te lakiery mają meega połysk! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny :D podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Boski kolor, kocham niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow! pierwszy raz widzę ten lakier, ale genialnie wygląda na Twoich paznokciach! cudeńko :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny, głęboki kolor i śliczne paznokcie!
    ja mam taki tylko różowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. solo wygląda przepięknie :) podobają mi się takie kolory na długich paznokciach strasznie, pięknie kontrastują ze skórą. z drobinkami wygląda równie dobrze :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze, że te lakiery po 1,99 bo ten to już drugi, który wypatrzyłam u Ciebie :) Ciekawe czy jeszcze uda mi się go zdobyć ! Piękny!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*