Kolejny mix, a co tam. Jestem chora, za oknem ponuro i jakoś tak generalnie przygnębiająco jest. Kiedy zobaczyłam zielone paznokcie Zu stwi...

Neon Green Nail Art Mix + Tutorial

By | 9/19/2013 23 comments
Kolejny mix, a co tam. Jestem chora, za oknem ponuro i jakoś tak generalnie przygnębiająco jest. Kiedy zobaczyłam zielone paznokcie Zu stwierdziłam, że tego właśnie Mi trzeba :)


Do wykonania tego mani użyłam:
* LeMax lakier biały
* LeMax lakier neonowa zieleń
* Czarna farbka akrylowa
* Catrice Quick Dry & High Shine Top Coat
* Klej do tipsów z BornPrettyStore <TUTAJ>
* Cienki pedzelek '0' z BornPrettyStore <TUTAJ>
* Stary pędzelek od eyelinera
* Dioda z Essence
* Wykałaczka
* Kawałek gąbki od naczyń
* Kawałek plastikowej reklamówki
* Karuzela z neonowymi ćwiekami z BornPrettyStore <TUTAJ>

Mani robiłam na raty. Wieczorem robiłam lewą rękę, ale zaczęłam się źle czuć i prawą rękę dokończyłam rano. Szkoda, że mało kto zobaczy to mani na żywo. Zanim wyjdę do ludzi to już dawno będzie zmyte :(



Tak prezentuje się bez ćwieków. Takie małe coś, a jak odmieniło całość. Zdecydowanie lepiej wygląda z ćwiekami.




Przeplataniec jest w 2 wersjach. Osobiście nie wiem, która wygląda lepiej. Jak myślicie ?


Całość kręciłam ,aby zrobić dla Was tutorial. Filmik kręcony wieczorem wyszedł jednak trochę za ciemny i do tutorialu trafił jedynie poranny materiał. Tak więc zapraszam Was do oglądania leworęcznego tutoriala :)



Jak Wam się podoba taki Mix?

Pozdrawiam
Mroofa
Nowszy post Starszy post Strona główna

23 komentarze:

  1. Kciuki dzieła sztuki! I cały mix prezentuje się super!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie, że wybrałaś zieleń ;) ćwieki dodają charakteru :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny energetyczny mix :D jestem w szoku, że wszystkie te linie namalowałaś ręcznie, bez taśmy. Mi by w życiu nie wyszły prosto ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra! super to wygląda! :) fajny zielony odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super :) wszystko razem fajnie wygląda. a kciuki podobają mi się najbardziej, tak samo jak Agni ;) chyba je kiedyś od Ciebie zgapię :D no i cieszę się że mój mały zielony koszmarek z bk Cię zainspirował :)
    i urzekło mnie jak parę razy używałaś "diody" z essence ;) zdrowiej!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam jak to się fachowo nazywa ;p Nie wiem czemu mówię na to dioda, ale pewnie już mi tak zostanie.

      Usuń
  6. Super są, takie kolory do mnie przemawiają:)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny mix, wzór na kciukach jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowności! Uwielbiam takie poplątańce :) Dodają niezwykle dużo uroku całemu mani :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Extra mix! Sama lubię mixy ale jakoś rzadko je robię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoje mixy ^^ świetny tutorial ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow świetny! :)

    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, genialne! :D
    świetne połączenie kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne są i tutek jest idealny te neony maja to do sb że potrzebuja białej bazy nietety :) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne mani! :) Ja też się przeziębiłam...do tego stopnia, że nawet nie mam siły na malowanie :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne są Twoje mixy :D
    Uwielbiam je oglądać
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. What cute green nail polish and the model looks amazing :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zdobienie jest fantastyczne! cudny ten zielony neon
    super pomysł z filmikami ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze z linkami służące reklamie bloga, będą usuwane!
Za wszystkie inne serdecznie dziękuję :*